FANDOM

Król Julian Przeokropny (ang. King Julien the Terrible) (znany też jako Sęp (ang. Gorch) i Zygmunt Leciwy (ang. Doc Sugarfoot)) - postać z serialu Niech żyje Król Julian.

HistoriaEdytuj

W czasach starożytnych był królem Królestwa na Madagaskarze. Znany był z swoich okrutnych rządów i brutalności wobec poddanych. Za jego panowania zginęło co najmniej kilka tysięcy lemurów. Poddani zbuntowali się i uwięzili go w jaskini, malując tam prehistoryczne malowidła będące kroniką starych, okropnych rządów. Ogon więźnia został przytrzaśnięty głazem, aby ten nie mógł się wydostać.

Krzyki Króla Juliana Przeokropnego, który głodniał, doprowadził, że mieszkańcy powierzchni nazywali go "sępem" i bali się go. Aby mniej im dokuczał, rzucali mu owoce i inne jedzenie.

Został uwolniony przez Króla Juliana XIII, który wyruszył do jaskini w poszukiwaniu Morta, który do niego spadł. Więzień przybrał przydomek "Zygmunt Leciwy" i został uwolniony. Niespodziewanie Julian mianował starego lemura swoim doradcą. Cieszący się wielką popularnością przybysz pragnął zostać królem. Zorganizowano więc wybory. Podczas debaty Maurice i Jagódka poinformowali o prawdziwej tożsamości przeciwnika obecnego króla, lecz nawet to nie spowodowało upadku Sępa. Z łatwością znokautował Juliana, lecz sam został później zmieciony w pył dzięki piorunowi.

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki