FANDOM

Zemsta Doktora Bulgota – trzydziesty trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru.

Fabuła Edytuj

W tym odcinku poznajemy najgroźniejszego wroga pingwinów – doktora Bulgota który jest nadzwyczaj inteligentnym delfinem,  złym do szpiku kości.Pingwiny opowiadają innym zwierzętom o ostatnim starciu z waleniem, podczas którego udało mu się zbiec, ale nikt im nie wierzy. Skipper nie widzi w tym nic złego –przynajmniej nikt ich nie wsypie. Tymczasem jednak w tajemniczych okolicznościach znika Julian, a na biegunie północnym zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Doktor Bulgot powrócił.

Opis odcinka Edytuj

Potem Julian zostaję wspólnikiem doktora Bulgota i dostaje własny pojazd. Mort bez stóp Króla Juliana idzie go ratować. Pingwiny ratując Juliana wpadają w pułapkę. Akurat w tym samym czasie wleciał Mort. Trzymając stopę Juliana i mówiąc że jechał dziś metrem, Julian go wyrzuca z jego stóp to przycisków. Mort odaktywuje pułapkę pingwinów i zaczynają atakować. Doktor Bulgot odpala swój ,,ognisty pierścień. Kowalski dostaję się do przycisków gdzie wciska kolejne lecz ,,ognisty pierścień jeszcze bardziej był gorący. Wreszcie Julian zareagował i nacisnął guzik gdzie się wyłącza. Doktor Bulgot poddaje się i ucieka. Potem w Zoo Julian opowiada całą historię, ale nikt nie chciał mu wierzyć.

Galeria Edytuj

Penguins-of-madagascar-dr-blowholes-revenge-wallpaper-phone

Plakat odcinka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki