FANDOM

Za słodko - dziewięćdziesiąty drugi odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Królem być.

Opis odcinkaEdytuj

Szeregowy odkrywa w sobie moc obezwładniania innych słodyczą. Skipper chce wykorzystać to jako broń. Pingwiny chcą udoskonalić swój urok. W tym celu Kowalski używa maszynę, która ma badać poziom słodkości (maszyna ta zostaje ochrzczona "uroczo-mierzalnikem"). Na pierwszy ogień idzie Rico, którego poziom słodyczy prawie nie drgnął. Następny jest Szeregowy – kiedy się przewraca, uroczo-mierzalnik pokazuje 48%, a potem szybko rośnie. W krótkim czasie słodkość najmłodszego pingwina wynosi 132%, a z tego powodu  maszyna wybucha. Kowalski stwierdza, że Szeregowy ma pokłady uberesłodyczy. Pingwiny wychodzą na wybieg, aby sprawdzić zdolność Szeregowego na "człowiekach". Ludzie- jak i zwierzęta- mdleją na widok pingwina, kiedy stosuje swoją ubersłodycz. Kowalski powiedział, że mózgi obiektów przegrzewają się (tak jak maszyna). Skipper, uważał że ubersłodycz można zamienić w broń (Szeregowy jest z tego powodu niezadowolony). Pingwiny idą stosować ubersłodycz na zwierzętach z ZOO. Wszystkiemu temu przygląda się Julian i chcę znać tajemnicę ubersłodyczy, więc wystawia Morta do "walki" z Szeregowym o słodkość. Skipper uważa to za sytuację wyjątkową (jak wsysztkie inne), natomiast najmłodszy z pingwinów sprzeciwia się temu i nie wykonuje polecenia (czyli nie subordynuje się) ponieważ uważa, że zamienili coś pięknego w zło. Chwila nieuwagi, a Alice łapie pingwiny. Kobieta chce wysłać zwierzęta do Danii, a dokładnie do Kopenhagi. Skipper zrozumiał swój błąd i chcę poprosić Szeregowego, aby użył swojej ubersłodyczy do uwolnienia ich, natomiast Szeregowy nie zgadza się. Reszta drużyny staje przeciw najmłodszego pingwina. Zaczyna się pościg (zwierzęta nadal są w klatkach). Ten pościg widzą zwiedzający ZOO i stwierdzają, że to najsłodszy widok jaki widzieli, przez co Alice zgodziła się nie wysyłać pingwinów do Danii. Skipper zgodził się, aby Szeregowy nie musiał używać swojej ubersłodyczy. Odcinek kończy się na tym,że Mort próbuje "zaczarować" Julina i Maurica słodkością, niestety nie udaje mu się to a Rico biega wokół basenu Pingwinów (nadal w klatce).

Niezapomniane cytatyEdytuj

Skipper: Coś tam brzęczy. Lubię jak urządzenie brzęczy.
Skipper: 52% słodkości to nadal 48 suchara!
Julian: Nic nie widziałem, nic! Maurice to jedyny świadek. Szybko, uciszcie go na dobre, a ja się ukryję na farmie strusi w Pensylwanii!
Król Julian: To ma być słodycz? To już moje smarki bywają słodsze niż to.
Alice: Nie no, właśnie nie mogę ich już trzymać na wybiegu. Trzeba je zamknąć gdzieś, gdzie nie narozrabiają. Dzwonię do schroniska!
Szeregowy: I ty, Kowalski, przeciwko mnie?
Mort: Puścił bąka Hi, hi, hi! Słodycz poszła!

CiekawostkiEdytuj

  • Szeregowy, mówiąc do Kowalskiego "I ty, Kowalski, przeciwko mnie?" parodiuje słynne zdanie, które wypowiedział w 44. r.p.n.e. Gajusz Juliusz Cezar do swojego najlepszego przyjaciela Brutusa, na kilka chwil przed morderstwem dyktatora przez spiskujących senatorów (w tym Brutusa).

BłędyEdytuj

  • W tym odcinku ludzie karmili pingwiny, mimo że Alice wprowadziła bezwzględny zakaz karmienia zwierząt. Błąd pojawia się też w innych odcinkach.
  • Maurice nie spadł z drzewa z Julianem gdy go zasłodziło

Więcej z Fandomu

Losowa wiki