FANDOM

Wujek Nigel – pingwin i wujek Szeregowego. Pochodzi z Wielkiej Brytani. Przypomina Bucka Rockguta, gdyż też tropi Czerwonego Wiewióra i próbuje go złapać. Do tej pory wystąpił tylko w jednym odcinku. Jego przykrywką jest robienie z siebie niezbyt rozgarniętego fajtłapy. Określa to jako mydliny na oczy niewtajemniczonych. Nigel jest bardzo wysoki i posiada charakterystyczny jasny zarost.

Wizyta wujka Edytuj

To jego pierwszy i jak na razie jedyny występ. Przybywa do Szeregowego i w ramach kamuflażu udaje głupiego pingwina. Później jednak mówi wszystkim pingwinom, że jest ponad tajnym szpiegiem pochodzącym z Wielkiej Brytanii. Uczył również Szeregowego prawdziwych sztuk walki. Razem z siostrzeńcem unicestwił plan Czerwonego Wiewióra (wystrzelenie rakiety z toksynami). Wiewiór zdołał im się wymknąć w ostatniej chwili, a jego baza uległa samozniszczeniu. Na końcu Nigel opuszczał bazę pingwinów, obiecując, że szepnie o nich słówko lub dwa komu trzeba w Centrali. Początkowo Skipper, Kowalski i Rico traktowali Nigela z pobłażaniem i znudzeni słuchali jego dykteryjek, ale gdy okazało się, kim naprawdę jest, zyskał ich podziw i szacunek.

Ciekawostki Edytuj

  • Postać wujka Nigela parodiuje Jamesa Bonda.
  • Potrafi pisać i czytać, co udowodnił wysyłając Szeregowemu list.
  • Tak naprawdę nie mógłby być wujkiem Szeregowego, ponieważ należy do innego gatunku pingwinów.
  • Po raz pierwszy zostaje wspomniany w odcinku Król jest sam.
  • W oryginalnej wersji zostaje wspomniany po raz pierwszy w odc. Bombowa rozrywka. Jednak w polskiej wersji Szeregowy wspomina o wujku Andrzeju.

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: