FANDOM

Opis Edytuj

Julian wyzywa pingwiny w grę przejąć sztandar. Julian wygrywa za każdym razem. Gdy pingwiny niczego nie mają, zauważają, że lemury poruszają się po drzewach. Skipper znowu wyzywa Juliana, ale o większą stawkę.

Szczegółowe streszczenie Edytuj

Pingwiny grają w grę (albo ćwiczenie praktyczne) – "przejąć sztandar"  Szeregowy i Skipper przeciwko Kowalskiego i Rico. Zanim żaden ptak zdąża zdobyć sztandar, Król Julian używa jej jako chusteczki do nosa. Skipper jest wściekły i mówi, że to nie chusteczka, ale sztandar do gry. Julian też chce grać, lecz Skipper się nie zgadza. Wtedy Julian nazywa go od kurczaków i zaczyna gdakać, jak jeden. Skipper, nie mogąc już wytrzymać, zgadza się, wiedząc, że wygra...Ku ich zdziwieniu, przegrali. Julian prosił o nagrodę, więc musieli mu oddać ich telewizor.

Skipper, rządy rewanżu, zakłada się o różne rzeczy i wkrótce nie mają już nic. Jednak Kowalski wymyślił teorię, że lemury skaczą po drzewach i w taki sposób wygrywają. Więc pingwiny zakładają się: Wszystko albo nic. A więc założyli kostiumy z butlami z gazowanym piciem i wyruszyli w powietrze. Zaskoczone lemury przegrały, a pingwiny dostały wszystkie swoje rzeczy i wszystkie rzeczy lemurów.

Ciekawostki Edytuj

  • Od tego odcinka pingwiny korzystają ze swoich jet-packów. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki