FANDOM

Współlokator - osiemdziesiąty ósmy odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Jestem szczurem

Opis odcinkaEdytuj

Pingwiny niszczą niechcący wybieg Leonarda, przez co Leonard musi zamieszkać z Joey'em. Wszystko jest dobrze, ale Joey'emu nie podoba się nowy lokator. Jednak Skipper przekonuje go do tego, by jakiś czas pozwolił mu pomieszkać, jednak gdy Joe śpi, Leonard budzi go graniem na kobzie, a następnej nocy niechcący psuje mu piłkę pazurem. Joey jest rozwścieczony tym faktem i natychmiast rusza za Leonardem, jednak mu pomagają pingwiny i uciekają do kanałów ściekowych. Gdy kangur utknął w wejściu do ścieków, Leonard zaczyna obrażać i ubliżać Joey'owi, gdy jednak uwalnia się znowu wszyscy uciekają. W końcu Joe złapał Leonarda, ale koala tłumaczy mu że gdyby pingwiny nie rozwalili mu domu, to by z nim nie mieszkał, a piłka byłaby cała. Joey przyznaje mu rację, a potem między ssakami zapanowały przyjacielskie stosunki. W tym odcinku dowiadujemy się jakiego pingwina najbardziej nienawidzi Joey.

Błędy Edytuj

  • Mimo iż Joey rozmawiał z Szeregowym, Kowalski nadal latał po całym wybiegu, choć nikt nim nie rzucał.
  • Kowalski w tym odcinku pisał, a w wielu innych odcinkach ponoć nie umie pisać.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Kowalski: Ej... Szeregowy! Halo gdzie jesteś? blefuje Zupełnie nie mam bomby! Chciałem się tylko schować tam gdzie ty nic więcej!
Kowalski: Do Leonarda po wybuchu Nie ale jak komuś zniszczysz jurtę to wołasz "Tapediam".
Kowalski: Szanse na przetrwanie Leonarda w zaistniałej sytuacji szacuje na 100%.
Leonard: I co, teraz już nie jesteś tak twardy, kolego?! I czemu ciągle mówisz o sobie w trzeciej osobie? „Joey teraz powie coś głupiego i bez sensu”. Żebyś ty siebie czasami posłuchał! Typowy kangur matoł! Znajomych oszukasz, matkę też! Ale nie oszukasz ojca ani koali! W sumie... nie wiem czemu. Czekaj moment, wymyślę... Ojciec i koala wiedzą to... Może to...

Joey: Joey czuje się obrażony! Joey nie lubi być obrażany! Leonard: Do Skippera No, widzisz?! Ciągle w trzeciej osobie!

Ciekawostki Edytuj

  • Od tego odcinka Leonard z Joeyem się przyjaźnią, jednak widać to jedynie w tym odcinku.
  • Gus ma inny głos, niż zwykle.
  • Odcinek ma całkiem podobną nazwę co Sublokatorka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki