Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Wrażliwy Rysiek

479stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wrażliwy Rysiek – dwudziesty trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Lemur widzi, lemur powtarza.

Opis odcinka Edytuj

Rysiek postanowił wprowadzić się do pingwinów, bo jego mieszkanie zostało opanowane przez szczury. A, że Rysiek jest pacyfistą, to boi się je wyrzucić. Pingwiny postanowiły zamienić umysły Ryśka z Rico za pomocą wynalazku Kowalskiego – elektrycznego zamieniacza ciał. Eksperyment się udał, lecz jak tylko Rico w ciele Ryśka pokonał szczury, próbował zaatakować miasto, z powodu tego, że gady są zmiennocieplne (z przypuszczeń Kowalskiego). Pingwiny zamierzają go złapać, jednak średnio im się to udaje. W końcu Rysiek w ciele Rico śpiewa kołysankę i stwór usypia. Następnie umysły zostały ponownie zamienione, a pingwiny śpiewały z Ryśkiem „Ptasząt śpiew”.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Skipper: Rico jeszcze nigdy nie zignorował mojego rozkazu. Nawet pamiętnego dnia, kiedy kazałem mu wyssać jad kobry, która użarła mnie w lewy pośladek.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Rico nigdy nie zignorował rozkazu Skippera. Świadczy to o tym, że jest wobec niego niezwykle lojalny.

Piosenki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki