Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Wichura

481stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wichura – Smok Astrid Hofferson. Jedna z głównych postaci w serialu Jeźdźcy smoków, pojawia się także w filmie Jak wytresować smoka, jednak większą rolę odgrywa w jego drugiej części.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Smok jest nieco zadziorny i terytorialny. Bardzo wierny swojej właścicielce i równie waleczny co ona. Jest bardzo opiekuńcza ale lubi dobrą zabawę. Przyjaźni się ze Szczerbatkiem więc kiedy ich jeźdźcy są zajęci smok bawią się razem. Chętnie wybiera się razem z Astirid w lot. Mimo to jest bardzo łasa na pochwały i dośc ufna (heather, Eret).

Wygląd Edytuj

Wichura ma dużą głowę z wielkim grzebieniem kolcy z tyłu, oraz jednym lekko zawiniętym na nosie. Jej oczy są żółte niezbyt duże. Ciało przypomina kształt Tyranozaura, jednak zamiast przednich łap ma skrzydła z jednym hakiem na zgięciu. Są one w żółtej barwie z niebieskimi plamami. Tylne nogi sa umieśnione i zakończone dużymi pazurami. Długi ogon jest pokryty kolcami, niebieskimi i żółtymi. Sam ogon wygląda jakby miał pasy w tych kolorach. Brzuch smoka ma jasnoszare łuski, grzbiet błękitne. W paszczy są cienkie ostre zęby.

Umiejętności Edytuj

  • Ogień- Wichura umiała strzelac kulami ognia. Ogień Śmiertnika był najgorętszym ogniem wśród smoków. Umiała też utrzymać ogień w paszczy by oświetlić np. jaskinię.
  • Kolce- umiała strzelac kolcami z ogona niezwykle celnie. Z czasem odkrywa też zdolność strzału jednym kolcem.
  • Lot - Wichura z Astrid były doskonale dogadującym się duetem, i najlepszymi lotnikami zaraz po Szczerbatku i Czkawce

Historia Edytuj

Jej historia jest opisana w filmie Jak wytresować smoka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki