FANDOM

Whitey – poboczna postać pojawiająca się w filmie Wpuszczony w kanał. Jest on przeciwieństwem swojego przyjaciela Spike'a, gdyż jest łagodny, szczęśliwy, życzliwy i nie czyni przemocy.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Mało wiadomo o jego wczesnym życiu. Był szczurem laboratoryjnym, na którym testowany różnego typu szampony. Gdy laboratorium uległo zniszczeniu, Whitey uciekł do kanałów, gdzie dołączył do The Toad'a.

Wpuszczony w kanał Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się, gdy razem z innymi szczurami napada na statek Rity. Pochwyca on Roddy'ego i Ritę i pilnuje ich, podczas gdy inni przeszukują statek. Gdy udaje się odzyskać rubin, wracają do szefa. Whitey pilnuje związanej Rity oraz opowiada o swojej przeszłości Roddy'emu. Później uczestniczy w prezentacji kolekcji szefa, a następnie bierze udział w próbie zamrożenia Roddy'ego i Rity, ale to się kończy porażką, a on rusza za nimi w pogoń. Nie udaje się mu i Spike'owi ich złapać. Dostarcza później szefowi pozostałości rubinu, on daje mu inne zadanie. Jakiś czas później bierze udział w pościgu za łodzią Rity, ale i tym dochodzi do porażki. Uczestniczy w rozmowie szefa z Le Frogiem, a jakiś czas później dostarcza szefowi złapaną Ritę. Następnie przygląda się planowi szefa, która zostaje zniweczony. Jego dalsze losy pozostają nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki