Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Włochaty problem

481stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Opis odcinka Edytuj

Inspektor McSlade jest przerażony, że pingwiny leżą głodne. Dowiaduje się, że dostają 10 ryb na głowę i zarządza, że mają dostawać po 15 na łeb. Niestety podmuch wiatru sprawia, że tupecik na głowie inspektora odlatuje, a bez niego inspektor nie ma autorytetu. Pingwiny zaczynają go szukać. Tupecik ląduje na głowie Maurica, który zostaje wzięty przez pozostałe lemury za "mózgożerną włosienicę". Przez cały czas Maurice zostaje bity kijkami przez lemury, bo król Julian myśli że włosienica pożarła mu mózg. lemur ucieka i napotyka pawianice które myślą że Maurice jest pawianem. Wtedy pytają się Maurica czy Król Julian zrobił mu coś złego. Maurice odpowiada, że tak pawianice są tak wściekłe że Julian i Mort dostają baty, potem Ogoniasty z Mortem chce jeszcze kilka razy dorwać Maurica ale nic z tego nie wychodzi. Pingwiny tymczasem szukają tupecika i napotykają pobitego Juliana, ten im mówi o włosienicy. Pingwiny domyśliły się że to tupecik i natychmiast ruszają w stronę wybiegu dla pawianów odrywają Mauricowi perukę i wracają. Zaś pawianice wyrzucają lemura. Pingwiny potem oddają perukę na głowę inspektora, zrzucając ją na jego głowę z powietrza.

Niezapomniane CytatyEdytuj

Kowalski:patrzy na Juliana i MortaWyglądacie, jakby was przejechał pociąg towarowy, później drezyna, a potem jeszcze większy pociąg towarowy.

Julian: Pociągi to nic w porównaniu z tym, co mogą zrobić te pawianice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki