FANDOM

Vitalij – tygrys syberyjski pojawiający się w filmie Madagaskar 3.

Historia Edytuj

Przed akcją filmu Edytuj

Vitalij był gwiazdą w cyrku Zaragoza. Wszyscy go uwielbiali. Kiedyś miał miękkie futro. Dokonywał niemożliwego skacząc przez coraz mniejsze kółka. Pewnego dnia, jak zwykle przed skokiem oblał się oliwą, kazał zmniejszyć wielkość kółka do prawie mikroskopijnych rozmiarów. Potem kazał je podpalić. Skończyło się to dla niego tragedią: spaliło mu się futro, stracił sławę, zapał i poczucie godności, a jego żona uciekła z saksofonistą. Stał się ponury i zależało mu tylko na barszczu. A jego futro stało się drapiące i nieprzyjemne.

Madagaskar 3 Edytuj

Pierwszy raz widzimy Vitalija, kiedy Alex, Marty, Melman i Gloria dołączają do ich namiotu cyrkowego, Vitalij jest niezadowolony i ma wobec nich złe przeczucia. Nie był temu chętny, jednak Gia, myśląc, że nasi główni bohaterowie są cyrkowcami. Vitalij chce dać do zrozumienia Alexowi, że właściciel cyrku nie godzi się na pasażerów na gapę. Jednak w tym momencie pojawiają się Pingwiny, a Skipper wyjaśnia, że "Właściciel cyrku może zrobić wyjątek, jeśli ci pasażerowie przypadkiem są właścicielem".

Podczas nieudanego występu w Londynie, Vitalij miał skakać przez obręcz, jednak nie robił tego z takim entuzjazmem, ani chęcią.

Podczas trenowania występów w Alpach, kiedy Alex chciał zmienić repertuar cyrku, Vitalij uważał, że nie ma racji. Według niego najlepsza jest tradycyjna rozrywka dla rodzin. Wtedy rozmawiając z Gią, wyznał, że nie ufa nowym cyrkowcom. Jednak za namowami Gii i Stefano, zgodził się na zmianę repertuaru oraz powiedział, że skoczy jedno kółko. Widzimy wtedy, że Gia i Stefano są dla niego jak rodzina oraz zrobi dla nich wszystko.

Tuż przed występem w Rzymie, Vitalij postanowił, że nie skoczy przez obręcz. Powodem był lęk przed tym, że coś się nie uda. Zmienia zdanie, gdy Alex daje mu odżywkę(która w przeciwieństwie do oliwy nie jest łatwopalna), co pozwoliło mu skoczyć przez płonące kółko i odzyskać wiarę w siebie oraz zapał i sławę.

Ciekawostki Edytuj

  • Mówi z charakterystycznym rosyjskim akcentem.
  • Lubi barszcz czerwony.

Zobacz też Edytuj

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki