FANDOM

Twarde jajko do zgryzienia – czternasty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Uwolnić owcę.

Opis odcinkaEdytuj

Kowalski, Szeregowy i Rico mają ćwiczenia bojowe. Podczas ćwiczeń, na których okazało się, że Skipper potrafi włożyć kuszę do zajączka, z krzykiem do bazy wpadłSzeregowy Jajko Szeregowy Jajko. Rico go nie poznał. Po krótkim czasie przyszła matka Jajka, szukając go. Gdy go znalazła, powiedziała pingwinom, że jej syn jest zbyt pobudliwy, oraz zostawiła go u nich, żeby znormalniał. Najpierw drużyna pokazała Jajku, jak się reguluję temperaturę wody pitnej, twierdząc ze wtedy małemu się w tym łebku wszystko poukłada. A on, wbrew jej woli wykonał to zadanie „[…] lepiej i szybciej!”– jak sam powiedział. Chwilkę później, spytał się, czy może się pobawić dynamitem. Rico się zgodził, i mu go wyrzygał. Zszokowana reszta oddziału pobiegła za młodym. Gdy go złapali, Skipper mu powiedział, że on (Jajko) nie może być komandosem, gdyż nie ma licencji (w rzeczywistości była ona zmyślona). Młodziak ze smutkiem odszedł. Nagle oddział usłyszał krzyk w habitacie lemurów. Okazało się, że Jajko, chciał pokonać wszystkie zwierzęta w zoo, gdyż twierdził, że gdy to zrobi, dostanie tę licencję. Używając tajnych technik walki Skippera, znajomości praw fizyki, psychopatycznego instynktu, i swej urokliwości pokonał prawie wszystkie zwierzęta w zoo. Prócz jednego. Tym zwierzęciem był lemur, a dokładniej Król Julian, ponieważ gdy tańczył, kaczuszka nie mogła ani go uderzyć, ni zrobić mu coś innego. Wyczerpanemu młodemu, król powiedział, że może nauczyć go tańczyć. Jajko się zgodził. Po chwili przyszła matka Jajka, zadowolona, że jego syn nie interesuje się przemocą. Kazała mu podziękować pingwinom, a on powiedział: „Dziękować, dziękować i hańba wam głupie pingwiny!”.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku są sceny z odcinka Operacja: Jajko oraz Kaboom, podczas retrospekcji Kowalskiego zamiast puszczania Jajka na latawcu był Rico podczas wysadzania z Julianem.
  • Skipper łamał czwartą ścianę „wyłączając” dymek z myślami Juliana z piosenki Ja i mój JJ.
  • Jest to kontynuacja odcinka Operacja: Jajko.

Niezapomniane cytatyEdytuj

Julian:Hej, Maurice patrz jaką mam koszulkę fajną. Zakrywać takie ciało to grzech, wiem, ale te kółka są takie trafione.
Julian:Co?! Mój JJ chce zostać pingwinem?! Mam pozwolić, żeby zaprzepaścił dziedzictwo tak pięknej pupci?!
Szeregowy jajko: Dziękować, dziękować i hańba wam głupie pingwiny!

Skipper: Nie możesz być komandosem, koniec i kropka... albo ewentualnie wykrzyknik... Kowalski! Wsparcie interpunkcyjne!

Kowalski:A co Szef powie na odwrócony wykrzyknik hiszpański? Muy fuerte!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki