FANDOM

To kwestia czasu – drugi odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Czerwony Wiewiór.

Opis odcinka Edytuj

Kowalski buduje Chronotron – maszynę do podróży w czasie. Potrzebny mu jest jeszcze jeden składnik: pięć uncji czystego megafium 239. Gdy pingwiny znajdują substancję w laboratorium, do Szeregowego przybywa Kowalski z przyszłości, który nakazuje mu powstrzymanie samego siebie z teraźniejszości. Sprawa się komplikuje, gdy do Skippera również przybywa Kowalski z przyszłości który zabrania niszczyć machiny dzięki której pingwiny ocalą Wszehświat… Kowalski spotyka dwóch Kowalskich z przyszłości, niestety nie kończy się to zbyt dobrze. Pojawia się wyrwa w środku Wszechświata. Rico zniszczył maszynę wrzucając do dziury. Kowalaki protestuje, że to łamie wszelkie prawa Wszehświata i zasady. Skipper kazał Kowalskiemu wymyślić coś, co nie zniszy planety. Szeregowy proponuje przenośną maszynę do lodów. Nowy York cały w tęczowych lodach. Pod Statułą Wolności Skipper mówi, że Kowalski jest nienormalny, że to przesada. Podchodzi do niego Kowalski mówiąc, że lody wyszły wyjątkowo dobre. Skipper mówi, że nikt nie zaprzecza.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Skipper: Czy ziemia będzie postnuklearną pustynią, gdzie władze będą dzierżyć niewielkie, acz silne grupy nomadów mutantów?

Kowalski z przyszłości: Eee... nie... Skipper: Och...

Szeregowy: Powiedz, dorobiłem się domku nad morzem, pod palmą, jednego jajka wyklutego, i drugiego w drodze?

Kowalski z przyszłości: Eee... nie... Szeregowy: Och...

Szeregowy: Kowalski, zastanawiałeś się może nad chromem, paradowaniem z osłem. To znaczy chromoparadoksem, co z osłami rzeczywiście nie ma nic wspólnego.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Kowalski nigdy nie opowiedział dowcipu, ani nie zrobił kawału.
  • Angielski tytuł nawiązuje do jednego z odcinków My little pony.
  • Skipper mówił Lodzio miodzio.

Błędy Edytuj

  • W odcinku jest widoczna inna panna Perky, jeszcze z pierwszego sezonu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki