FANDOM

Test na szefa – sto czterdziesty trzeci odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Bananowa Afryka.

Krótsze streszczenie

Skipper chce postarać się dobrze wypaść na torze przeszkód, ale na sam koniec mu się to nie udaje, Chce on zaliczyć większy test, zwany P.E.T.S (Przywódcy Ekipy Test Sprawności), mający 3 zadania. Kwoka, jako jedyna, zemściła się na Skipperze, oraz porywa pingwiny.

Streszczenie

Skipper źle sprawdził się na torze przeszkód. Musi więc wykonać test na dowódcę. Są to trzy rzeczy: ma przenieść górę, uciec przed lwem morskim i wytrzymać najgorsze zimno. Tymczasowo mianuje Kowalskiego na przywódcę. Wykonuje dwa pierwsze zadania, ale nie może wykonać trzeciego. Gdy widzi, że Kowalski jest dobrym dowódcą postanawia odejść z oddziału. Tymczasem atakuje kura. Uwięzia pingwiny w klatkach i mowi, że chce zamrozić całe zoo i być senacie. Potem je zamraża. Niestety ma pecha. Okazało się że Skipper jest strasznie sentymentalny i wraca do bazy po kubek w którym pije kawę z rybą. Kiedy widzi co się stało, pokonuje kurę zamrażając ją. Przy walce kura kilkakrotnie go zamrażała, a on natychmiast kruszył lód, więc zdał test P.E.T.S.

Ciekawostki

  • Prawodbodobnie to jest ostatni występ Kwoki, ponieważ zostaje zamrożona.
  • Skipper nie lubi przegrywać.