FANDOM

Ted (właściwe to Teodor Pantskin) – lemur występujący w serialu Niech żyje Król Julian.

W odcinku Jam jest król był jednym z lemurów, które zostały porwane przez Fossy.

Jest zastępcą kapitana Straży Ogonowej (odc. Jedz, módl się, przywal). Mimo niskich umiejętności starał się bronić Juliana na czas nieobecności Jagódki.

W odcinku Biel pieluch to nowa czerń ich marka pieluch, D+T walczyła z marką Juliana, KJ o to, które pieluchy są modniejsze.

Inne lemury polowały na niego pod nieobecność Juliana (Kapitanie, mój kapitanie – część druga) ,by złożyć go w ofierze.

Charakter Edytuj

Jest trochę nierozgarnięty a sama jego mowa bywa dziwna. Ma również problemy z pęcherzem. Nie jest najlepszym ochroniarzem ,jednak daje z siebie wszystko.

Relacje Edytuj

Z Jagódką

Ich relacja nie jest najlepsza. Jagódka jest profesjonalną strażniczką zaś Ted w porównaniu do niej wypada marnie. W dodatku lemur boi się swojej przełożonej. Mimo to był jej zastępcą.

Z Dorotką

Od odcinka ,,Jagódka i Malwina'' są małżeństwem. Mają wiele wspólnego (m.in oboje są uroczy i mają wysokie głosy). Spędzają dużo czasu razem na robieniu podobnych lub tych samych rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki