FANDOM

Latający leżak, znany jako "Superkomfodopieszczaczoszybotron" (sama nazwa rozwala), lub w skrócie "Szybotron", to przełomowy wynalazek Juliana zbudowany przez Maurice'a.

Wygląd i budowaEdytuj

Wygląda jak zwykły leżak, jednak ma przypięte balony. Później zamiast nich ma wiatraki.

NazwaEdytuj

Analizując nazwę, można stwierdzić, iż jest to "super, superkomfortowy, dopieszczający, szybujący tron". Nazwy Superkomfodopieszczaczoszybotron można używać jako  łamacz języka (coś w stylu "w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie"), próbując powiedzieć to tak szybko, jak Julian na początku odcinka Dwie stopy nad ziemią i wyżej.

WystępowanieEdytuj

Superkomfodopieszczaczoszybotron występuje w odcinkach:

Dwie stopy nad ziemią i wyżejEdytuj

Maurice buduje ten wynalazek. Następnie odrywa się od ziemi, a Julian o mało nie kończy jako hotdog. Ratują go pingwiny.

Koty DwaEdytuj

Do tego czasu odbudowano wynalazek. Kowalski i Szeregowy, a także Maurice wykorzysują go do zwiadu powietrznego, by ratować Juliana.

Powód stworzeniaEdytuj

Nieznany jest nam bliżej powód stworzenia tego leżaka, aczkolwiek można stwierdzić, że Julian chciał łagodnie latać, a przy tym być dopieszczanym (prawdziwe spa dla ssaka).

Inne informacje i ciekawostkiEdytuj

  • W odcinku Dwie stopy nad ziemią i wyżej Szybotron miał balony jako nośnik, a w odc. Koty Dwa – wiatraki.
  • W drugim wystąpieniu Szybotronu był on używany jako środek transportu pingwinów w czasie operacji (poszukiwań Juliana).

Niezapomniane cytatyEdytuj

Maurice: Wybacz, Wasza Wysokość, właśnie wiążemy balony do pana... yeee...

Król Julian: Superkomfodopieszczaczoszybotronu?

Król Julian: Dobrze, a teraz idź napraw mój superkomfodopieszczaczoszybotron, tylko żeby szybował i żeby mnie jeszcze bardziej dopieszczał!

Zobacz teżEdytuj

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki