Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Szkolna wycieczka

441stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szkolna wycieczka - szósty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Robaki atakują.

Opis odcinkaEdytuj

Ronald ze szkolnej wycieczki widzi jak pingwiny kradną precle. Zaczyna o nich pisać. Oddział znajduje u niego broszurkę z Madagaskarem. Myślą, że ma tam wtyki i chcą go złapać. Julian, gdy zauważa, że na obrazku jest jego Królewski drapacz tyłka, chce swoją drapaczkę. Postanawia zrobić ze swoich poddanych odział. Pingwiny mają się na baczności i myślą, że chłopiec jest szpiegiem i chcą aby on zaprowadził ich do zleceniodawcy (szpieg master). Gdy oddział szpieguje chłopca on się boi i ciągle mówi nauczycielce że pingwiny chcą go dorwać ale nauczycielka uznaje to za żarty. Tymczasem Julian werbuje Freda w swe szeregi i każe Mauricowi bełkotać by się zachowywał jak Rico. Wkrótce znajdują muzeum a Król Julian swój królewski drapacz tyłka i chce rozbić szybę by się do niego dostać całą sytuację zauważają pingwiny. Skipper powstrzymuje Juliana od rozbicia szyby i wyjmuje mu z wystawy drapaczkę. Potem cały odział kontynuuje misję.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jeden z niewielu odcinków, w którym wynalazek Kowalskiego nie zawiódł.
  • W odcinku występuje dowód, że akcja serialu rozgrywa się po przynajmniej Madagaskarze 1 i 2, ponieważ Skipper widząc, że Ronald czytał broszurę o wyspie przyznał, że pingwiny na niej były.

Niezapomniane cytatyEdytuj

Julian: Teraz zrobimy to co te niskie istoty.

Mort: Krasnale?

Julian: Pingwiny.

Mort: TAK!

Julian: Czemu takujesz? Przecież nie zgadłeś. Mort: Ale król zgadł. TAK!

Julian: A ty Maurice będziesz tym szalonym nienormalnym.
Julian: Ślizg brzuszny w stylu pingwinim!
Mort: Zrób to, zrób tamto!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki