Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Szerszenie

478stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szerszenie – złośliwe owady mieszkające w Parku. Pojawiają się w odcinkach „Operacja: Żądło” i „Wróg u bram”. Są bardzo grubiańskie i na każde słowo skierowane w ich stroną krzyczą „A żądłem chcesz?!”. Według Morta i Juliana są pszczołami. Po odmóżdżaniu pingwiny też zaczynają mylić te gatunki.

Operacja: ŻądłoEdytuj

Szerszenie budują gniazdo na wieży zegarowej w ZOO. Pingwiny widząc je zaczynają zachodzić w głowę co to jest. Gdy odkrywają, że to gniazdo szerszeni pytają się ich czemu wybrały akurat to miejsce skoro w parku byłoby im znacznie lepiej. Okazuje się że Szerszenie zaplanowały atak na dzieci, które mają niedługo odwiedzić ZOO. Wtedy to pingwiny postanawiają zniszczyć gniazdo, ale zostają pożądlone przez owady.Kowalski odkrywa w ów czas, że Mort nie czuje bólu ponieważ chroni go błogosławione pole niewiedzy. W końcu gdy pingwiny postanowiły się odmóżdżyć Szerszenie po raz pierwszy dostają baty, ale zaraz po tym pingwiny widząc Juliana zaczynają reagować na jego stopę tak samo jak Mort. Gdy Szerszenie odkrywają, że zagrożenie ze strony pingwinów mija znowu zajmują się dziećmi. Mort z kolei z zazdrości o stopę Juliana niszczy machinę do odmóżdżania co sprawia, że pingwiny odzyskują świadomość. Kiedy nie ma już nadziei na ocalenie dzieci przed żądłami owadów Julian myląc Szerszenie z pszczołami każe Mortowi zdobyć ich miód. Gdy mały lemur próbuje wykonać zadanie gniazdo zostaje zniszczone, a Szerszenie muszą ratować się ucieczką.

Wróg u bramEdytuj

Szerszenie zwabione zapachem jedzenia z imprezy zorganizowanej przez Juliana atakują bazę pingwinów. Kiedy Szeregowy wychodzi im na przeciw w swojej zbroi używają swych żądeł jako śrubokrętów i niszczą ją. Gdy w końcu Szeregowy postanawia otworzyć im drzwi i napuścić je na szczury te zaczynają walkę z drugim agresorem. Walkę o łupy ostatecznie wygrywają szczury jednak osłabione walką siły obydwu agresorów muszą uciekać przed Szeregowym. Ostatecznie Szerszenie wycofują się do parku zmęczone i bez zdobyczy.

CiekawostkiEdytuj

  • Szerszenie są jednymi z niewielu postaci które występują jako bohater zbiorowy.
Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki