FANDOM

ARTYKUŁ W TRAKCIE EDYCJI

Theodore Lindsey Templeton Jr. znany też jako Szef Bobas – jedna z głównych postaci w filmie Dzieciak rządzi.

Streszczenie

Charakter

Początkowo widzimy go jako wyjątkowo zarozumiałą i egzocentryczną. Szybko podporządkowuje sobie cały dom. Nie znosi sprzeciwów i używa stosunkowo brudnych sztuczek by osiągnąć cel. Popisuje się wiedzą i nie widzi problemu w obrażaniu innych. Uważa, swoją misje, ze bezdyskusyjny piorytet. W przypływie gniewu, lub irytacji obraża nawet własnych ludzi. Zdaję się być nieempatyczny i wręcz bezuczuciowy. Uważa pieniądze, ze najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie.

Z czasem jednak poznajemy jego drugą stronę. Mimo pozornej obojętności, zdaje się rozumieć przywiązania Tima do zabawki i być szczerze przerażony, że jego próba wykorzystania jej jako kart przetargowej skończyła się zniszczeniem Owcuni. Późniejsze wydarzenia pokazują, że bohater w wielu przypadkach nie zdawał sobie sprawy jak bardzo rani Tima. Dopiero historia jego poprzednika w Fabryce Bobasów otworzyła mu oczy. Wbrew sobie przywiązał się do starszego chłopaka i polubił ich zabawy. Umiał też przeprosić i uznać sprawę Tima za równie ważną co jego.

Wygląd

Jego ciało to ciało niemowlaka. Małe pulchne, z przesadnie duża głową. Na jej czubku, ma zaczątek blond włosów oraz szarawe oczy. Zazwyczaj nosi białą koszulę, ciemny krawat, marynarkę spodnie i czarne polerowane buty. Ma też zegarek na rękę. Zazwyczaj jest widziany z neseserem.

Kiedy dorósł, nie jesteśmy w stanie zobaczyć jego twarzy, tylko tułów. Pokazano go wtedy jako wysokiego, barczystego i dobrze zbudowanego mężczyznę. Wtedy też ma dopasowany garnitur.

Szef Bobas jest jednym z dzieci stworzonych w Baby Corp, gdzie urodziły się wszystkie dzieci na świecie. Podczas procesu sortowania, maszyna umieściła go w sekcji "zarządzanie" zamiast sekcji "rodzina". Następnie otrzymał ubranie i sprzęt i został wyszkolony do pracy w firmie.

Pracując tam przez pewien czas stał się Szefem Bobasem i został wysłany z misja od swojego przełożonego, aby dowiedzieć się, dlaczego ludzie uwielbiają szczenięta bardziej niż niemowlęta.

Galeria