FANDOM

Szaweł Zielodruh - postać z serialu Niech żyje Król Julian. Jest samotnym wojownikiem, który przemierza dżunglę.

W odcinku Jedz, módl się, przywal Jagódka spotyka go w lesie i się w nim zakochuje, jednak gdy dowiaduje się, że nie uznaje on przemocy wraca do domu. Później Szaweł pomaga Jagódce w walce z Fossami i razem obraniają królestwo. Żegna się z Jagódką i odlatuje w szponach zawołanego orła.

W odcinku Sobowtór Król Julian chciał wykorzystać Szawła jako swojego sobowtóra mimo całkowitej rozbieżności wyglądu w negocjacjach z krokodylami. Po ranach, jakie Zielodruh dostał jednak podczas treningów, Julian zdecydował się na Magicznego Steve'a. Kiedy Julian szkolił właściwego sobowtóra, ten jednak próbował przejąć władzę i podszył się pod prawdziwego króla. Wtedy to orły zabrały Szawła do Juliana, jednak ranny Zielodruh nie był w stanie go uwolnić.

W odcinku Człowiek w żelaznych gatkach Malwina, którą Szaweł bierze za Jagódkę wynajmuje go, aby zabił Jagódkę. Jednak dzięki Jagódce poznaje prawdę i rusza z nią na ratunek Królowi i poddanym. W czasie ostatecznej walki w Trwogenii Szaweł walczy...ze sobą.

Po walce odpływa z Malwiną, z którą jak się okazuje w odcinku Kres Króla Juliana? teraz mieszka.

W odcinku Kapitanie, mój kapitanie! cz.1 Szaweł był razem z Królem Julianem więźniem piratów Kapitana Kajetana na ich statku. A potem przywiązał się do masztu

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku Jedz, módl się, przywal dowiadujemy się, że jego prawdziwe imię to: "Ooomnomnomnonlam", czyli inaczej bełkot.
  • Oswoił orła.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki