FANDOM

Sublokatorka – dwudziesty drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Mega Mort.

Opis odcinka Edytuj

Do zoo przybywa Rhonda – gburowata i niechlujna samica morsa. Do czasu stworzenia dla niej wybiegu musi mieszkać u Marlenki. Pingwiny biorą ją jednak za super szpiega Doktora Bulgota. Marlenka próbuje pokazać, że wytrzyma z Rhondą. W końcu wydra z nią nie wytrzymuje i odsyła ją do Oceanarium w Międzyzdrojach. Pod koniec odcinka wychodzi na jaw to, że jest agentką Doktora Bulgota, która miała ukraść najnowszy wynalazek Kowalskiego.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku Doktor Bulgot jest określony jako Doktor Głębokie Gardło.
  • Jest to pierwsze wystąpienie Rhondy, a także pierwszy odcinek, w którym nie ma lemurów.
  • W polskim tłumaczeniu adres na skrzyni Rhondy brzmi: „oceanarium w Międzyzdrojach”. Jednak w oryginale adres brzmi: „akwarium Hoboken” (to wyjaśnia, dlaczego w odcinku Wymarzone Wakacje Rhonda jest właśnie tam).

Błędy Edytuj

  • Skipper, wymawiając imienia Manfrediego i Johnsona błędnie nazwał tego drugiego Josephem.
  • Rhonda w oryginale jest morsem ze względu na wygląd, a w polskiej błędnie nazwana lwem morskim.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Marlenka: Ona Rhonda się we mnie wysmarkała!
Rhonda: Uważaj, walę gluta!
Marlenka: Cześć, Rhonda. Zaśpiweam ci kołysankę. ZABIERZ MNIE WRESZCIE NA KRĘGLE! ZABIERZ MNIE WRESZCIE NA KRĘGLE!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki