FANDOM

Stara Pisuarnelia

Stara Pisuarnelia - statek zbudowany przez Króla Juliana XIII, aby zwiększyć bezpieczeństwo, kapitanem statku jest Willie.

Wygląd

Statek jest zbudowany z pisuaru. Do części, w której można siedzieć i są stery jest przymocowany słup w kształcie krzyża. Masztem jest koszula ze spodenkami z numerem 13, co symbolizuje Króla Juliana XIII. Flagę zastępują różowe majtki.

Występowanie i Przydatność w odcinkach

W odcinku Słupek Popularności Król Julian obwieścił poddanym, że zbudował taki o to okręt. Na kapitana statku mianował Willie'ego. Po tym, jak łajba została puszczona na wodę i wszystkie lemury się rozchodzą statek tonie. Po mimo to nadal występował w pozostałych odcinkach.

Następnym razem pojawia się w Człowiek w żelaznych gatkach, kiedy Julian wysłał już całe królestwo na tratwach. Król Julian nie otrzymał ich z powrotem cztery razy więcej, więc decyduje popłynąć Starą Pisuarnelią na wyspę, gdzie zastał Króla Wuja. Po uwolnieniu lemury uciekają właśnie tym statkiem.

Mort i Jagódka płyną szukać Juliana w wyznaczonym terenie przez Tima. W prawdzie byli blisko utonięcia, lecz uratowali siebie i statek. W końcu przypływają ponownie na Madagaskar z Julianem wpływając na plażę z dużą prędkością. Okręt ponownie ocalał.

W odcinku Wywołuję wojnę Król Julian wypuszcza statek na wodę wraz z kapitanem Pisuarnelii - Williem, ale później statek tonie razem z kapitanem, ale Willie mimo naciąganej tragedii jego śmierci i tak stał obok.

Ciekawostki

  • Król Julian nazwał ją Stara Pisuarnelia, ponieważ uważał, że łodzie to kobiety.
  • Po mimo, że w odcinku Słupek popularności statek utonął, można go zobaczyć w innych odcinkach.
  • Kostka toaletowa znajdowała się pod a nie na pokładzie.
  • Stara Pisuarnelia jest szybsza od statku Kajetana.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: