FANDOM

Spirit – główna postać z filmu Mustang z Dzikiej Doliny.

Historia Edytuj

Mustang z Dzikiej Doliny Edytuj

Bez tytułu.png

Spirit, który przyszedł na świat.

Spirita urodziła Esperanza pośród niewysokiej trawy. Był trochę odmienny od innych koni. Był pełen energii i lubił poznawać różne rzeczy. Jakiś czas później, gdy jest dorosły ściga się z orłem i wygrywa. Nagle zauważa, że puma zbliża się do dwóch źrebaków. Spirit rusza im na pomoc i przegania drapieżcę. W nocy ogląda gwiazdy i po chwili zauważa jakieś światło w oddali. Natychmiast rusza to sprawdzić i dociera do obozowiska ludzi.

Jnhyjnsr.png

Mustang, który pierwszy raz spotkał człowieka.

Niechcący budzi ludzie, a oni próbują go złapać. Ucieka im na chwilę i dołącza do stada. Po chwili ludzie go doganiają, a Spirit każe reszcie koni ze stada uciekać, a sam próbuje odciągnąć ludzi. Niestety zostaje złapany i zostaje przez nich po długiej podróży oddany do jednego z fortów armii USA. Jest przerażony tym co to widzi i po raz pierwszy spotyka tam Pułkownika. Żołnierze próbują go ujeżdżać, ale się im to nie udaje. Za karę zostaje przywiązany do słupa na trzy dni, bez wody i jedzenia. Próbuje się uwolnić, ale nie udaje mu się to.

Hhhtrsyte.png

Mustang poznaje Indiana.

Widzi złapanego przez żołnierzy Indianina, który przykuwa jego uwagę. Trzeciego dnia Pułkownik próbuje zmusić go do posłuszeństwa i Spirit po długiej walce ulega. Jednak nie daje za wygraną i razem z Wartkim Potokiem ucieka. Nie zdążył nacieszyć się powolną wolnością, gdyż został złapany przez Indian. Po spędzeniu nocy w ich osadzenie, przygląda się Rain. Patrzy jak bawi się ona z Wartkim Potokiem. Zostaje wypuszczony na wolność złączony z Rain za pomocą liny. Jakiś czas później zostaje wypuszczony na wolność i od razu biegnie do Rain. Nagle spostrzegają, że wioska Indian zostaje zaatakowana przez żołnierzy USA pod wodzą Pułkownika. Oboje ruszają na pomoc. W wyniku walk Rain wpada do rzeki, a Spirit rzuca się jej na ratunek. Po jej ocaleniu zostaje znów złapany przez żołnierzy USA i zabrany do pociągu. Po długiej podróży zostaje zaprzęgnięty do ciągnięcia pociągu razem z innymi końmi. Jednak widząc w którym kierunku zmierza kolej, podstępem niszczy pociąg, samemu przy tym o mało nie ginąc. Spotyka Wartkiego Potoka i spędza z nim trochę czasu, a następnie znów ucieka przed żołnierzami. Po pościgu Pułkownik daje mu za wygraną i pozwala odejść. Razem z Wartkim Potokiem wraca do nowego osiedla Indian i spotyka tam Rain. Razem z nią wraca do miejsca gdzie się urodził. Jego historia w filmie kończy się na scenie, gdy razem z innym końmi biegnie przez stepy.

Juik6r.png

Spirit wraz z Rain.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki