FANDOM

Sindbad – główny protagonista w filmie Sindbad: Legenda siedmiu mórz.

Biografia

Sindbad: Legenda siedmiu mórz

Sindbad przemawia do swoich ludzi przez napadem. Następnie podczas napadu spotyka swojego dawnego przyjaciela Proteusa, który oznajmia mu, że nie może obrabować go. Proteus zaczyna z nim walczyć. W pewnym momencie atakuje ich Cetus, jedno ze zwierząt Eris. Sindbad chce uciec, ale przez potwora zostaje oddzielony od załogi. Razem z Proteusem pokonują potwora, ale on zostaje pociągnięty z Cetusem na dno, gdzie zjawia się Eris. Zawiera on z nią umowę (ma ukraść dla niej pewną księgę), a następnie następnie dołącza do swojej załogi. Wieczorem przybywa do pałacu Proteusa, a on przedstawia mu swoją narzeczoną. Sindbad urzeczony jej pięknem, postanawia nie kraść księgi i odpłynąć. Zostaje pojmany przez żołnierzy Syrakuz i zabrany do więzienia. Tam już czeka na niego Proteus. Zostaje postawiony przed sądem i skazany na śmierć. Jednak Proteus doprowadza do jego uwolnienia, ale sam staje na jego miejscu. Podczas rejsu schodzi pod podkład i spotyka tam Marinę. Ona namawia go do odzyskania księgi (którą została skradziona przez Eris), poprzez zapłacenie mu. Sindbad zgadza się na to, lecz zamyka Marinę. Rozkazuje załodze płynąć do Tartaru. Jakiś czas później rozmawia jeszcze z Mariną. Podczas przeprawy przez skały Sindbad razem z całą załogą zostaje zahipnotyzowany przez Syreny, ale dzięki, Marinie udaje się im bezpiecznie dotrzeć do celu. Kłóci się z Mariną, a następnie idzie ją przeprosić. Podczas postoju Sindbad chce naprawić statek i mówi załodze co będzie mu potrzebne, ale Marina ma odmienne zdanie, a załoga się z nią zgadza. To denerwuje Sindbada, co powoduje kłótnie. Podczas kłótni okazuje się, że stoją na uśpionym potworze i natychmiast postanawiają uciec. Gdy jest na statku, to przywiązuje go do potwora, a następnego dnia znów odczepia. W ten sposób udało mu się pokonać dość długą trasę. Opowiada Marinie o tym jak poznał się z Proteusem. Następnie wszystko w okół zostaje skute lodem i statek nie może dalej płynąć. Sindbad każe załodze rozbić lód. Zostają zaatakowani przez Roca, który porywa Marinę, ale Sindbadowi udaje się ją uratować. Podczas nocnej żeglugi rozmawia z Mariną. Daje jej stanąć za sterami, a następnie wyznaje jej miłość. Potem kieruje załogą podczas przeprawy przez wrota Tartaru. Znów spotyka się Eris, która daje mu kolejne wyzwanie. Nie udaje się mu wykonać zadania, ale wraca do Syrakuz, by ocalić przyjaciela. Gdy już ma zostać pozbawiony życia, zjawia się Eris, która oddaje mu księgę. Sindbad zostaje bohaterem i zyskuje wdzięczność mieszkańców miasta. Na końcu całuje się z Mariną.