FANDOM

Shelly  – niebieskooka strusica mieszkająca w Zoo. Była zakochana w Rico i próbowała pozbyć się Perky. Nie udało jej się to, więc kupiła sobie chłopaka, Muskuła (też jest to zabawka). Jest często widoczna w tle odcinków, jednak największą rolę odegrała w odcinku Miłość o długiej szyi. Podobnie jak Burt strusica miała w filmiePingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna partnera, jednak w serialu już nie.

Miłość o długiej szyiEdytuj

Pingwiny robią dziurę obok jej wybiegu a gdy Gus zalepia dziurę ona wpada w mokry cement i utyka. Rico ratuje ją, a ona się w nim zakochuje i śpiewa mu piosenkę. Gdy usłyszała, że Skipper mówi Marlence o Perky, Shelly ją porywa. Pod koniec odcinka ta jednak pomaga pingwinom ją odzyskać.

CiekawostkiEdytuj

  • Pojawia się przez chwilę w różnych odcinkach 1 – szego sezonu m. in. Operacja: Igła i Dwie stopy nad ziemią i wyżej, Prawo dżungli, jednakże osobiście poznajemy ją w odcinku Miłość o długiej szyi.
  • Bardzo lubi petunię i taniec w deszczu, oraz zamkniętą w klatce zwierzynę.
  • W pierwszym sezonie kilka razy widzi Rico, ale zakochuje się w nim dopiero w odcinku Miłość o długiej szyi.
  • Jej imię pojawiło się dopiero w odcinku Miłość o długiej szyi.

PiosenkiEdytuj

  1. Szaleję za Rico
  2. Dzwonki sań z innymi zwierzętami.
Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki