FANDOM

Samochód Pingwinów – auto pingwinów, pojawiające się wiele razy w serialu i w grze Penguins of Madagascar: Dr. Blowhole Returns - Again! . W założeniu Skippera ma to być przerażający, trzebiący szeregi wroga pojazd, ale wygląd samochodu odbiega od rzeczywistości – jest różowy i wygląd jak autko dla lalek (tak twierdzi Julian). Samochód pingwinów jest wbrew pozorom bardzo szybki. Trzymany jest w garażu należącym do bazy nielotów. W odcinku Dorwać kierowcę jego system namierzania namierzył Rico. Każdy z pingwinów ma inny sposób prowadzenia go. W odcinku Mistrz kierownicy pingwiny go przemalowały i zamieniły w samochód sportowy. Wtedy brał udział w wyścigu z Juliano – Mobilem. Chociaż teorytycznie przegrał wyścig, to ze względu na oszustwa lemurów ekipa Ogoniastego przegrała. W kilku odcinkach, m.in. Mistrz kierownicy czy Nasz człowiek w Greferbergerstanie został zniszczony, ale członkowie Oddziału Skippera go odbudowali. Kontrolę nad nim w odcinku Bananowa Afryka przejeli Król Julian i Marlenka.

Kierowcy

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: