FANDOM

Rysiek (ang. Roger) - aligator mieszkający w ściekach, a potem w zoo. Marzy o śpiewaniu na Brodwayu. Nie znosi Króla szczurów. Poznajemy go w odcinku Nawiedzone zoo.

Wystąpienia:

Nawiedzone Zoo

Marlenkę gnębiły niepokojące dzwięki ze ścieków. Kiedy Skipper i Marlenka w ściekach odkrywają, że to aligator Rysiek jęczał ze strachu. Okazuje się, że kiedyś mieszkał na Florydzie, a jego właściciel spuścił go do ubikacji. W ten sposób trafił do ścieków.

Kici, kici

Kowalski zaleca Maxowi, by znaleźć Ryśka w kanałach, a potem poprosić go o pomoc. Niestety drogę blokuje Oficer X.

Wrażliwy Rysiek

Szczury wygnały Ryśka z jego domu. Skipper namawiał Ryśka, aby zrobił to zgodnie ze własną naturą, lecz ten ma z tym problemy. Kowalski wpada na pomysł, by zamienić mózgi Rico i Ryśka. Plan się udaje, jednak Kowalski zapomniał o tym, że naturalny instynkt aligatorów z połączeniem szaleństwa Rico tworzą wspólnie nieokiełznaną bestię. Rico – Rysiek rozwala całe miasto...

Ali-lokator

Pingwiny chcą pomóc Ryśkowi wydostać się z ścieków, żeby mógł zaśpiewać na Brodway'u. Najpierw spróbowali z jeziorem, lecz ludzie widząc go uciekali w popłochu. Spróbowali jako eksponat w muzeum, ale jeden z dzieciaków dotknął nosa Ryśka, a ten ożył" i ludzie się go wystraszyli. Następna metoda to udawanie gargulca. Niestety, Rysiek ma lęk wysokości. Gdy popatrzył w dół, wylądował na basenie publicznym. Pingwiny chcą ukryć Ryśka, bo stał się potworem. Potem przez przypadek aligator wpada na scenę teatralną i występuje na Brodway'u, jednak publiczność na widok aligatora ucieka w popłochu. Ryśka zamknęli w klatce. Pingwiny chcą go ratować.

Operacja: Zmień sąsiada

Pingwiny nie mogą znieść hałasu wywoływanego przez lemury. Postanawiają zamienić lokatorów miejscami: lemury trafiają do Małego Zoo, a Rysiek na wybieg lemurów. Rysiek, próbując dostosować się do nowego wybieg, okazuje się, że nie ma basenu. Pingwiny pozwalają Ryśkowi skorzystać ze swojego, lecz niestety zaczynają żałować. Na końcu odcinka wszyscy wracają na swoje stare wybiegi.

Prima aprilis

Julian oszukuje pingwiny, że został zjedzony przez aligatora. Pingwiny przychodzą i zauważają Ryśka. Wkrótce okazuje się, że dali się nabrać. Rysiek obraził się na lemura, gdyż ten nazwał go prostakiem.

Dorwać kierowcę

Pojawia się na dosłownie kilka sekund, kiedy Rico jechał w swoim samochodzie. Rysiek przejechał po nim.

Piosenki z jego udziałem

  1. Kołysanka (Wrażliwy Rysiek).
  2. Ptasząt śpiew (Wrażliwy Rysiek) duet z pingwinami.
  3. Piosenka świąteczna (Przedświąteczna gorączka) razem z resztą zwierząt z Zoo i mieszkańcami parku.

Ciekawostki

  • Tylko w odcinku Ali-lokator jego imię brzmiało Roger.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
AlexMartyMelmanGloriaKról JulianMauriceMortSkipperSzeregowyRicoKowalskiLemuryFossyMasonEdekZubaFlorrieMoto MotoBabciaTartaczekMakungaTitsiVitalijGiaStefanoSoniaChantel DuBois‎Agenci DuBoisUtajnionyEwaDetonatorKapralDaveOśmiorniceŚwięty Mikołaj • ‎Renifery Św. MikołajaOkapiMarlenkaAliceDoktor BulgotFredBurtRoyBoloLoloRysiekJoeyPinkyLeonardDarlaShellyKameleonyTedPerky‎Król szczurów SzczuryDorisManfredi i JohnsonOficer XHans‎Rhonda ClemsonSavioFrances AlbertaBliźniaki WezuwiuszCzerwony Wiewiór‎Stacy i BeckyBarryGenerał ShingenKuchikukanHomaryMecha-krabParkerOkoń żmijogłowySzerszenieKwokaŚwistakiCecyl i CegłaKosmiczne kałamarniceSzeregowy JajkoMama kaczkaMax KolankoPervis McSladeGladysMaxFrankyŻarłokTata ŻarłokPancernik de Kid Buck RockgutKaraczanyMała stopa‎RandyŻeluśPiszczuś PanBabcia WiewiórkaZłoty WiewiórLemmyWujek NigelAntonioGusKitkaLuluShawnaMordercza ÓsemkaDaleMamaZoeJimBella von BuenoŁukaszekDodJagódkaMasikuraŻiżiTimoKról Wuj JulianKarolGalantMalwinaSzaweł ZielodruhTed (lemur)DorotkaWillieHorstHektorPanchoRysiek (lemur)ŻanetaKajetanMariannaLarryFrankGigagekonRob McToddDoktor S.‎Antek‎Zygmunt LeciwyMagik SteveKról Janek
Miejsca:
Przedmioty:
Piosenki: