FANDOM

Rhonda – samica morsa. W odcinku Sublokatorka mieszka razem z Marlenką. Jest gburowata i niechlujna.

Sublokatorka

Rhonda przyjeżdża do Zoo w Central Parku by mieszkać razem z Marlenką. Już od początku sprawia dużo kłopotów. Marlenka bez przerwy musi po niej sprzątać i w końcu prosi Pingwiny by te się jej pozbyły. Z początku miała jechać do rezerwatu niedźwiedzi polarnych jednak jako, że te żywią się morsami, zostaje odesłana do oceanarium w Międzyzdrojach. Pod koniec odcinka, jak podejrzewały pingwiny okazuje się agentką Doktora Bulgota jako Agent 12.

Wymarzone wakacje

Nie wiadomo dlaczego, ale mieszka w Zoo w Hoboken (pewnie dlatego że, prawie wszyscy wrogowie pingwinów są w Hoboken). Jak większość mieszkańców jest zastąpiona robotem. W ostateczności pomaga pingwinom i walczy ze złymi Androidami. Nie wiadomo, czy nadal pracuje dla Doktora Bulgota.

Błędy

  • W oryginalnej wersji Rhonda jest morsem, lecz w polskiej wersji jest lwem morskim. To oznacza błąd określenia gatunku.
  • W odcinku Wymarzone wakacje jest w Hoboken, choć powinna być w Oceanarium w Międzyzdrojach. W oryginalnej wersji została wywieziona do Hoboken. Jest to błąd w tłumaczeniu.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: