FANDOM

Renifery – ciągną sanie Mikołaja. Prowadzą wojnę z pingwinami, oprócz Lidki i Szeregowego, którzy się w sobie zakochali. Mają rosyjski akcent. Wylądowali na Madagaskarze, odpoczęli i ruszyli z Mikołajem do Liechtensteinu. Skipper i ich przywódca bardzo się nie lubią.

Stosunki z pingwinami 

Pingwiny i renifery prowadzą wojnę. Prawdopodobnie ta wojna nie tylko dotyczy Skippera, Kowalskiego i Rico (Szeregowy nie bierze w niej udziału), ale całego gatunku pingwinów. Przezywają się od pachołków (pingwiny są pachołkami południa, a renifery pachołkami północy). Skipper nazywa renifery północnymi ćwokami, a Przywódca reniferów naśmiewa się z pingwinów że nie umią latać. Choć Szeregowy i Lidka nie prowadzą wojny i tak Szeregowy jest nielubiany przez renifery, a Lidka przez pingwiny.

Ciekawostki 

  • W odcinku Przedświąteczna gorączka, pingwiny i renifery nie zwróciły na siebie uwagi.
  • W dramatach zdarza się że dwie rodziny są ze sobą skłócone, a ich dzieci są w sobie zakochane. Tak samo jest z Lidką i Szeregowym. Mimo że ich "rodziny" są skłócone, oni są w sobie zakochani.

Niezapomniane cytaty

Madagwiazdka
Skipper: Polecimy!

Gloria: Skarbie, jesteś pingwinem., Melman: A renifery Mikołaja mają nadprzyrodzone moce.

Madagwiazdka
Przywódca Reniferów: Spotkanie po latach, pachołki Południa!

Skipper: Pachołki Północy...

Alex: Aha, czyli rozumiem, że wy się już znacie, tak?

Skipper: Od setek lat toczy się zimna wojna, kolego... bo kiedyś święty Mikołaj miał bazę na Biegunie Południowym!

Przywódca Reniferów: Phi! I co z tego? Potem przeniósł się na Północny i miał rację.

Kowalski: Błagam! Przekupili go słodyczami i niewolniczą pracą elfów!

Przywódca Reniferów: Dosyć tego! Doigrałeś się!

Skipper: Na moją komendę – skopać im dzwonki!

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: