FANDOM

Randy – owca mieszkająca w mini-zoo. Z początku pingwiny chciały go pobić za ugryzienie dziecka, jednak zmieniły zdanie, gdy usłyszały, że działał w samoobronie. Pojawia się w odcinkach Uwolnić owcę i Operacja: zmień sąsiada. Nie lubi gdy ktoś tarmosi jego futerko. W odcinku Uwolnić owcę nie popisuje się bystrością, ale w Operacja: Zmień sąsiada podsuwa pingwinom pomysł usunięcia lemurów z mini-zoo.

Uwolnić Owcę Edytuj

W samoobronie ugryzł dziecko bawiące się w mini-zoo. Skipper sądząc, że baran jest psychopatycznym gryzoniem postanawia wymierzyć mu sprawiedliwość. Kiedy Randy opowiada swoją wersje wydarzeń zmienia zdanie i mówi, że Randy'ego najgłośniej oskarżał Szeregowy (co jest totalną bzdurą, ponieważ Szeregowy, jako jedyny z całego oddziału, chciał posłuchać jego wersji wydarzeń). Wówczas pingwiny starały się pomóc owcy w obronie przed dziećmi, jednak nie za bardzo im się to udaje. W końcu odkrywają, że w naturalnych warunkach owce mieszkają na farmie, a nie w mini-zoo. Wtedy to pingwiny i Randy uprowadzają ciężarówkę i jadą nią na farmę. Po dość długiej i pełnej trudności podróży docierają na miejsce. Na początku Randy'emu podoba się w nowym domu, lecz kiedy widzi ogolone owce przeraża się i prosi pingwiny, aby zabrały go z powrotem. W Zoo Rico i Skipper uczą go paru ze swoich chwytów, dzięki czemu może się wreszcie obronić przed nieznośnymi dzieciakami.

Operacja Zmiana Sąsiada Edytuj

Wita lemury w mini-zoo, kiedy te zostały tam podstępnie przeniesione przez pingwiny. Na początku jest dla nich miły, jednak aroganckie podejście Juliana sprawia, że chce się ich pozbyć. Kiedy pingwiny uświadamiają sobie, że popełniły błąd przenosząc Juliana do mini-zoo i nie mogą go naprawić, ponieważ Julian jest broniony przez krwiożercze króliki, Randy podpowiada im, żeby poprosiły Morta o pomoc. Kiedy Julian trafia na swój stary wybieg, Randy znowu prowadzi swój spokojny żywot (co prawda widz nie wie co dzieje się z Randy'm po tym jak pomaga pingwinom opracować plan działania, ale można się tego domyślić z kontekstu).

Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki