FANDOM

Pułkownik – główny antagonista występujący w filmie Mustang z Dzikiej Doliny.

Biografia

Mustang z Dzikiej Doliny

Poznał Spirita, gdy jego ludzie przywieźli go do bazy wojskowej. Pomimo dzikiego zachowania Mustanga, pułkownik kazał swoim ludziom go złamać; Ale wszystkie próby nie powiodły się. Pułkownik nakazuje przywiązać Spirita do stanowiska bez jedzenia i wody.W ciągu trzech dni przez oblicze Pułkownika został przyprowadzony Wartki Potok, Indianin z plemienia Lakota, który kradł broń z bazy.. Kazał go tak samo ukarać jak Spirita. Po trzech dniach kary Mustanga Pułkownik próbował go złamać i prawie się mu to udało. Ale Spirit odzyskał wiarę w siebie i zrzucił Pułkownika. Rozgniewany tym mężczyzna próbował zabić konia, ale został powstrzymany przez Indianina, która zaraz po tym uciekł z Spiritem.

Pułkownik i jego ludzi zaatakowali wioskę Indian. Wartki Potok spotyka się z Pułkownikiem, ale jego koń Rain został postrzelony przez Pułkownika. Następnie mężczyzna próbował zabić Indianina, ale został popchnięty przez Spirita.

On i jego oddział kawalerii przypadkowo znaleźli Spirita i Wartkiego Potoka w Wielkim Kanionie, po tym, jak mustang zniszczył Northern Pacific Railway, po tym jak dowiedział się, że ma on zaatakować jego ojczyznę. Po niebezpiecznym pościgu, Spirit i Wartki Potok uciekli dosłownie skacząc przez Wielki Kanion. To zaskoczyło Pułkownika. Jeden z jego ludzi próbował zastrzelić Spirita, ale Pułkownik go powstrzymał. Razem z Mustangiem wymienili spojrzenia uznania, a następnie każdy z nich udał się w przeciwnym kierunku.