Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Przyjaciel w pudełku

479stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przyjaciel w pudełku - dwudziesty trzeci odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Borsucza siła.

Opis odcinkaEdytuj

Akcja zaczyna się gdy Król Julian znajduje Jojo (choć on woli nazywać to "Jojojo"), a Mort "Oku" - zabawkę elektroniczną gdzie "idzie" wraz z nią w "świat przygody". Kowalski buduje psychotron, który pozwala podsłuchiwać myśli. Jednak psyhotron nie działa przez zbyt słaby procesor. Julian  jest zły na Morta, ponieważ ten traci zainteresowanie jego stopami zajmuje się zabawką, przez co Julian nie może go kopać, więc prosi Kowalskiego o pomoc. Gdy Kowalski słyszy jak Julian mówi "elektroniczna zabawka", od razu idzie zabrać Mortowi procesor znajdujący się w jego zabawce i idzie montować psychotron, a potem przyznaje się Szeregowemu, że zabrał mu procesor. Kowalski powstanawia oddać Mortowi procesor i naprawić mu zabawkę, ale procesor się przepala. Pingwiny idą do sklepu i biorą nową grę dla Morta. Kiedy wracają do zoo nigdzie nie ma Morta. Maurice mówi, że zmęczył go płacz małego lemura i dał mu nową zabawkę - telefon komórkowy. 

Niezapomniane cytatyEdytuj

Król Julian:Chodźmy Maurice! Znajdziemy to, co jest zgubione i zgubimy , co odnalezione!
Skipper: I to jest postawa Kowalski.

Szeregowy: Znów wierzę w dobro. Rico: Ryyyyyyyyyyyyyyyyyyyybaaaaaa.

Król Julian'(do Morta Em, twój kolega z pudełka sobie poszedł. Za powód podał to, że mu za bardzo śmierdziałeś, czy coś tam'
Myśli Juliana: Wyglądałbym naprawdę rewelacyjnie w legginsach

Julian: Tak, zgadzam się z tym głosem podobnym do mojego, legginsy smukłe to coś co dodaje władcy powabu, eee, ale nie po to przyszedłem. Przyszedłem powiedzieć, że Mort ciągle ryczy jak baba i nie zauważa mych świeżo wykremowanych stóp! (do Kowalskiego) Powąchaj!

Rico: Uuu fetyszyk.

Król Julian: (do Kowalskiego) Prawa, potem lewa, potem znów lewa, a potem..., potem to mnie zaskocz.

CiekawostkiEdytuj

  • Oku parodiuje Tamagotchi.
  • To pierwszy odcinek, w którym stopy Juliana znudziły Morta.
  • Dowiadujemy się, że Maurice umie posługiwać się jojem.
  • W scenie, gdy Julian ujarzmia magiczne kółko na sznurku, zamiast powiedzieć Maurice! Moje jo jo jo jest zepsute!, to mówi Maurice! Moje jo jo jo jo zepsute!. Prawdopodobnie jest to błąd tłumaczy.
  • Podczas jednej z emisji tego odcinka na TV Puls, oceniony był od lat 12, a nie tak jak zwykle od 7.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki