FANDOM

Przetrwać w miejskiej dżungli – dwudziesty drugi odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Pan Talon.

Opis odcinka Edytuj

Szeregowy chce mieć dostęp do tajnych akt, do których, prócz niego, mają dostęp wszystkie pingwiny. Skipper mówi mu, że musi wykonać pewną misję, żeby dostać awans. (przetrwać w środku miasta sam, a potem zmierzyć się z morderczą ósemką i zdobyć jakieś trofeum) Szeregowy napawa się strachem, ale idzie na misje w sercu miejskiej dżungli. Przeszkadza mu jednak Julian, który myśli że to obóz kempingowy. Szeregowy na początku wysłuchuje nagraną przez Skippera wiadomość. Zgodnie z poleceniami robi lunetę i szuka broni. Gdy są już na ulicy, gdzie jedzie mordercza ósemka to pingwin wypatruje autobusu tymczasem lemury w ściekach łowią ryby. Nagle pojawia się pojazd. wędki lemurów się zaczepiły o zderzak autobusu i Julian, Maurice oraz Mort się zaplątali , tymczasem Szeregowy próbuje ich uwolnić. Ze zderzaka przeskakuje przez okno do środka morderczej ósemki. Szuka czegoś ostrego, by przeciąć żyłkę. W końcu zauważył kierowce, rozpoczyna się walka. Kierowca próbuje wyrzucić pingwina z autobusu, Ale szeregowy urywa mu identyfikator (kartę kierowcy) , auwalniają lemury przecinając żyłki a potem wraca do bazy. Szeregowy zostaje awansowany na szeregowego pierwszej klasy i ma dostęp do akt.

Błędy Edytuj

  • Pingwiny umiały przeczytać żart, a ponoć nie umieją czytać (chyba, że był on przedstawiony rysunkowo).
  • Gdy autobus przejeżdża na lemurami Julian ma zanurzoną wędkę, a gdy autobus odjeżdża, wędka jest wynurzona.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Julian: Lepiej zobacz, Król Julian będzie teraz przekraczać cieśninę uliczną.

Mort: Jest! Złowiłem ścianę! Pycha.

Szeregowy: Co wy robicie na ulicy?

Julian: A co, może nie widać. Kanałapiemy, proste.

Szeregowy: Ale mordercza ósemka!

Julian: Mordęga u Szymka?

Szeregowy: Luneta też może być.

Piosenki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki