FANDOM

Powrót Zemsty Doktora Bulgota – specjalny odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Jest podzielony na dwie części. Pierwsza to odcinek sto piętnasty, a druga sto szesnasty.

FabułaEdytuj

Skipper udaje się do Szanghaju na supertajną solo misję, spotyka Hansa i Doktora Bulgota, którzy połączyli siły, aby go pokonać. Dr. Bulgot dzięki swemu urządzeniu-"Memodestruktorowi"wymazuje wszystkie wspomnienia Skippera. Pingwin odzyskuje przytomność na wyspie, gdzie jego podświadomość wybiera mu przewodnika duchowego w postaci lwa Alexa.  Bulgot atakuje bazę pingwinów. Doktor wymyślił diabolizator, lecz niefortunnie strzelił promieniem w MP3 Juliana. Urządzenie powiększa się do ogromnych rozmiarów, a całe ZOO znajduje się pod jego dziwnym działaniem. Wszyscy są zmuszeni do śpiewu. Dr. Bulgot, korzystając ze swojego świetnego głosu opanowuje maszynę i rusza na podbój Nowego Jorku. Jednak pingwiny są nie mniej sprytne i niszczą maszynę. Bulgot pada ofiarą swego własnego urządzenia do wymazywania wspomnień. Odzyskuje przytomność w niegdyś znienawidzonym parku wodnym.'

Niezapomniane cytaty Edytuj

Buck Rockgut: Posłuchaj, pączku!
Kowalski: Wielka Machina Atakująca, takie coś nie istnieje. Bulgot dostaje się do bazy MACHINA ATAKUJĄCA!!!
Skipper: Dotarłem!
Julian: Jest taka moja piosenka...
Szeregowy: Jejku jej!
Bulgot: Przyznam, że to było bardzo ładne wejście ale i tak o nim zapomnisz gdyż posiadam...
Skipper: śpiewają I machamy!
Doktor Bulgot: śpiewają Co wy wyprawiacie?!
Julian:Ten głupi Bulgot popsuł moje urządzenie . To bardzo nie okej
Kowalski śpiewając Coś czuję, że czekają nas nagłe zmianyyy
Bulgot: Nie, tylko nie...

Memodestruktor: Memodestruktor!

PiosenkiEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Odcinek jako jedyny ma 2 części.
  • Zarówno w oryginalnej jak i w polskiej wersji Alexa dubbingował inny aktor, niż w filmach.
  • W tym odcinku jest najwięcej piosenek.
  • Doktor Bulgot ma inny głos niż w odcinku Zemsta Dr. Bulgota.
  • Po raz pierwszy pojawia się tu Generał Xin-Jin.
  • W tym odcinku po raz ostatni wystąpił Buck Rockgut, jako projekcja mózgu Skippera.
  • Podczas pierwszej rozmowy ze Skipperem, Alex powiedział, że pingwin i lew byli kiedyś sąsiadami, co wskazuje na to, że wydarzenia z serialu rozgrywają się po wydarzeniach z pierwszej, drugiej i świątecznej części filmu (Madagwiazdka).
  • Szeregowy wypowiadał jedną kwestię dwa razy „Może trzeba się martwić, można się zacząć martwić już teraz” pierwszy raz, gdy Rico się zerwał z łóżka, a drugi raz pod koniec 2 cz. gdy Skipper rozmawiał ze swoim przewodnikiem duchowym, czyli Alexem.
  • Czerwony laser, jakiego używa Skipper pariodiuje miecze świetlne z „Gwiezdnych Wojen”.

BłędyEdytuj

  • Pod koniec piosenki Bam, Bam, Bam, tuż przed zemdleniem, Julian powiedział „I taka moja piosenka”, a przecież powinien śpiewać.
  • Gdy Alex i Skipper dotarli do zoo na Bronxie, składało się ono z samej bramy; za bramą było widać dalszą część parku na Bronxie. Przyczyną tego błędu jest prawdopodobnie fakt, że to zoo występuje jedynie chwilowo, a twórcy serialu prawdopodobnie nie wymyślili, jak miałoby ono wyglądać od środka.
  • Julian powiedział o DorisTo ta pani pingwin, która go rzuciła” podczas, gdy Doris to delfin. Możliwe jednak, że Julian o tym nie wiedział.
  • Bateria Baxter jest wyraźnie grubsza niż MP3, więc nie wiadomo jak się tam zmieściła.
  • W tym odcinku winda do tajnych pomieszczeń pingwinów była na środku bazy, a w odcinku Królem być była w ścianie oraz panel uruchamiający windę był ukryty w zegarze.
  • Skipper klaskał całą noc, mimo iż w bazie Doktora Bulgota minęło ledwie parę minut.
  • Alex nie ma znamienia na łapie, które ma w każdym filmie (poza pierwszą częścią).
  • W jednej ze scen Alex podniósł Skippera, mimo że jest duchem i tak naprawdę go tam nie było (Alexa).

NagrodyEdytuj

  • Emmy 2012: Najlepszy program animowany (wygrana)
  • Złote Szpule 2012: Najlepszy montaż dźwięku w serialu animowanym (wygrana)