FANDOM

Potwór z głębin – czterdziesty siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Sokół i kocha.

Opis odcinka

W jeziorze obok zoo pojawiła się olbrzymia ryba, Okoń żmijogłowy. Cały park jest tym zaniepokojony. Pingwiny muszą temu zaradzić. Na początku zarzucają wędki i chcą ją złowić, ale ryba ukazuje im się o wiele większa niż myślą. Budują wiec ogromny statek podwodny. Gdy statek pływa już w jeziorze, Skipper obiecuje mamie kaczuszek, że pozbędą się okonia żmijogłowego. Pingwiny wyruszają pod wodę oraz obserwują odczyty sonaru, gdy urządzenie coś wykrywa Szeregowy, Rico, Kowalski panikują i wystrzeliwują wszystkie torpedy i harpuny. Szeregowy mówi szefowi że trafili okonia ale gdy Skipper każe odwrócić łódź okazuje się że trafili starą oponę. Harpun utkwił w oponie i statek nie może się wydostać Skipper (który jedyny się nie boi ogromnej ryby) wyrusza sam jeden by odczepić harpun. Gdy mu się udaje pokazuje Szeregowemu, Rico, Kowalskiemu że boją się jak dzieci ale w tedy na oczach całej trójki pożera go ryba. Przyjaciele myślą ze szef zginął ustawiają statek podwodny prosto na rybę i dają cała na przód. Wtedy statek wybucha, a trzy pingwiny wypływają na powierzchnię. Gdy myślą, że ryba nie żyje wielki okoń znów się pojawia, ale paszcza ryby się otwiera i trójka przyjaciół widzi szefa, który szarpie językiem ryby. Kowalski rzuca mu mocno gazowany napój. Skipper skacze i wpycha napój do ryby. Ryba po chwili wybucha i cały odział może wracać do bazy. Resztki okonia przerobiono na sushi.

Niezapomniane cytaty

Julian: Mój kochający plebs. Świętujcie, wasz król was zachwycił.

Ciekawostki

Błędy

  • Gdy ryba wybuchła, cały staw powinien się pofalować, lecz w odcinku wybuch był przedstawiony jako słup wody.