FANDOM

Poppy – główna protagonistka filmu "Trolle". Była księżniczką, obecnie jest królową. To wieczna optymistka, która uwielbia okazywać swoje emocje poprzez taniec oraz śpiew. Bardzo kocha swoich najbliższych i jest gotowa wskoczyć za nimi w ogień.

Streszczenie

Osobowość

Poppy to ślepo pędząca optymistka. Cechuje ją pozytywne myślenie, można zauważyć, że posiada dużą pewność siebie oraz zawsze szuka możliwych rozwiązań problemów. Jest bardzo związana ze swoimi przyjaciółmi (świadczy o tym np. sytuacja, kiedy wyrusza im z odsieczą, choć misja ratunkowa nie należy do najłatwiejszych). Emanuje od niej pozytywna energia, którą z wielką radością dzieli się z innymi. Stara się podnosić wszystkich na duchu, kiedy jej ojciec oznajmia, że nie jest już tą samą osobą jak kiedyś, by ratować przyjaciół dziewczyny, ta okazuje swój upór. Nie boi się możliwej porażki, patrzy na świat pod pryzmatem jasnych stron – nie ma dla niej rzeczy niemożliwych do spełnienia.

Wygląd

Poppy jest dziewczyną o różowej karnacji, oczach koloru cyklamenu oraz różowym, o odcień ciemniejszym od skóry nosie. Policzki Poppy ma lekko zarumienione, zdobi je brokat. Można zauważyć, że posiada piegi. Włosy księżniczki są w odcieniu ciemnego różu, taki odcień mają również jej brwi. Twarz Poppy dopełnia uśmiech, który odsłania jej białe jak mleko zęby oraz różowy język. Fryzurę ma najczęściej spiętą niebieską frotką, dla ozdoby ma założoną zieloną, oplatającą jej głowę "opaskę" z błękitnymi kwiatami oraz ciemnozielonymi liśćmi. Ubrana jest w miętowo-niebieską sukienkę z ozdobnym guzikiem u góry, na prawej ręce Poppy znajduje się fioletowa bransoletka.

Relacje

DJ Zuza

Zuza i Poppy należą do tej samej "paczki" przyjaciół, wobec czego mają dobre relacje. Kiedy przyjaciele Poppy wraz z Zuzą zostają porwani, różowowłosa dziewczyna jest gotowa poświęcić swoje życie, by ich ratować.

Harper

Relacje Harper i Poppy nie zostały jasno określone, jednak można przypuszczać, że się przyjaźnią, chociażby ze względu na ich wesołe osobowości, a jeśli nie to są znajomymi.

Brydzia

Brydzia i Poppy dość szybko się zaprzyjaźniły, księżniczka od razu zauważyła, że dziewczyna wyróżnia się na tle swojej rasy, zwłaszcza kiedy zaśpiewała piosenkę o swoich uczuciach. Poppy broniła Brydzi przed szablonowym potraktowaniem jej przez Mruka. Ich relacja zacieśniła się w momencie, kiedy Poppy wpadła na pomysł, by Brydzia przełamała swoją nie śmiałość, i odważyła się wyznać Gryzkowi, co do niego czuje. Z początku sceptyczna, ale i lekko przerażona tym pomysłem Brydzia nie wierzyła w siebie, jednak różowowłosa pomogła jej w pokonaniu swoich słabości, czym z pomocą przyjaciół zeswatała Brydzię z jej ukochanym.

Satyna i Szenila

Należą do tej samej przyjacielskiej grupy co DJ Zuza, Kufer, Smyk, Gwidon Diament, Duży oraz Pan Liszka, z czego można wywnioskować, że się przyjaźnią. Zostało ujawnione, że odpowiadają za stylizacje królowej.

Król Peppy

Poppy darzy swojego ojca wielkim szacunkiem, jest pełna podziwu dla jego czynu, który uratował życie nie tylko jej, ale także całej swojej społeczności. Darzy ojca wielką miłością, zmartwiła się, kiedy początkowo stwierdził, że ratowanie jej przyjaciół jest złym pomysłem, pokazując tym samym jego troskę o córkę. Uparcie powtarzała jego słowa "Wszystkie Trolle albo żaden"  darzą się nawzajem troską, nawet jeśli czasem siebie nie rozumieją.

Zobacz też

Trolle Wiki
Media:
TrolleTrolle 2
Postacie:
PoppyMrukHarperDJ ZuzaSatyna i SzenilaBrydziaKról GryzekKucharkaCreekKról Gryzek IIDużyKról PeppyCooperGwidon DiamentSmykKuferFutrzakMoxie DewdropAspen HeitzMandy SparkledustBabunia Rosiepuff
Miejsca:
BergenowoDrzewo TrolliBunkier MrukaTrollowiceWioska Trolli
Przedmioty:
Bransoletki Trolli