Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Permanentna Inwigilacja

478stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Permanentna Inwigilacja – trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Korona za rozum.

Opis odcinka Edytuj

Odcinek zaczyna się w chwili, gdy Skipper pije kawę. Nagle czuje się obserwowany i pyta drużynę, czy oni też mają wrażenie, że ktoś obserwuje każdy ich ruch. Szeregowy zapewnia, że oni wyłącznie z podziwu. Szef nie mówił, jednakże o oddziale. Chowają się, dowódca prosi Kowalskiego o zwiad. Szpiegiem okazuje się kamera. Pingwiny próbują ją zdezorientować, jednakże ta nie odpuszcza. Alice montuje urządzenia w całym zoo, mimo to twierdzi, iż jest to nonsens. Juliana zaciekawiają owe kamery , jednakże nie wie, co to komputer, Mort oświadcza, że uwielbia wyżej wymienione urządzenie, ale też nie wie, co to. Marlenka podaje definicję maszyny, poprzez jej wypowiedź Maurice rozumie, że będzie ich oglądał cały świat. Nie jest to w smak Skipperowi i jego drużynie, gdyż uważają, iż ludzie chcą im wejść do głowy i skraść ich sekrety, wydra nie podziela ich poglądów, przez co szef myśli, że wyprano jej umysł, po czym dodaje, iż pingwiny są zdane na siebie, gdy wychodzą, za pomocą granatu dymnego, wyrzyganego przez Rico, Marlenka tłumaczy lemurom szczegóły konkursu popularności , wspominając, że wygrała trzy razy pod rząd. W tym czasie drużna ptaków próbuje przetrzymać 'wroga' stojąc w miejscu . Kamera odwraca się w stronę Juliana, który udostępnia jej pozy Egipcjanina, śpiącego niedźwiedzia i drapieżnego żółwia. Maszyna znów przenosi wzrok na pingwiny. Oddział dalej dzielnie stoi, pomimo głodu, owadów, które siadają im na dziobach, i przez które Rico wyrzyguje wrotkę, a także próbują się oprzeć senności w nocy. Szef zapewnia resztę grupy, że stojąc tak przez jeszcze kilka lat, kamera się odczepi. Alice daje ptakom ryby, a najmłodszy pingwin nie może przestać o nich myśleć , na rozkaz Skippera Rico przemawia mu do rozsądku, pomaga to, ale nie na długo, bo Szeregowy w końcu nie wytrzymuje i biegnie do pożywienia, tym samym przewraca się na wrotce. Nagranie trafia o neta. Na drugi dzień wybieg oddziału zostaje otoczony przez ludzi, co nie uchodzi czujnym oczom dowódcy, jeden z tłumu nadaje najmłodszemu pingwinowi ksywkę gapcio, ale zwiadowca nie popiera pseudonimu. Marlenka nie może w to uwierzyć. Przychodzi do niej Julian, z początku mówi, że ludzie go uwielbiają, ale potem przezywa ptaszka perfidnym i prosi ją o pomoc , wydra przystaje na to. W tym czasie szef pyta Kowalskiego o plan, jednakże kamera wszystko widzi, strateg znów zmienia opcje, co i tym razem nie uchodzi uwagi wroga. Nagle przychodzi strażniczka, która zabiera Szeregowego i umieszcza go na osobnej scenie. Pingwinek zjeżdża na wrotce równie niezdarnie jak w filmie, za co dostaje całe tony ryb, zaczyna mu się to podobać. W tym czasie Julian i Marlenka zaczynają pokaz . Skipper organizuje akcję ratunkową, podczas której uświadamia gwiazdorowi, że zrobili mu pranie mózgu, co nie zadowala zwiadowcy, po czym wydra i lemur przypadkowo wystrzelają Morta na scenę gapcia, a ta się burzy, podobnie jak system kamerujący, jedno z owych urządzeń wpada do biura Alice i ją nagrywa. Nazajutrz wszyscy oglądają film, król i Marlenka nie mogą uwierzyć, że głosowano na to zamiast na nich, a Kowalski zasłania oczy Szeregowemu i na tym kończy się odcinek. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki