FANDOM

Opis postaciEdytuj

Perky – lalka należąca do Rico, który uważa ją za swoją dziewczynę. Rico chętnie spędza z nią czas. W odcinku Cześć, laleczko zyskuje zdolność mówienia dzięki modułowi mowy ze słodkorożca Szeregowego. Niestety wskutek bardzo ograniczonych możliwości modułu wypowiadała tylko standardowe teksty, co spowodowało w ostateczności, że Rico zwrócił się przeciwko reszcie pingwinów. Jednak wkrótce z modułu wypada tekst "Zostańmy przyjaciółmi", co przez pingwiny zostaje odczytane jako zerwanie. Na te wieści Rico znowu wraca do oddziału, a Kowalski usuwa feralny moduł z lalki i mówi za nią, że zmieniła zdanie i kocha Rico takim, jakim jest. Perky często jest na niby podrywana przez Juliana, co doprowadza Rico do szewskiej pasji.

WyglądEdytuj

Lalka ma ciemną karnację, duże, niebieskie oczy i usta pomalowane różowym błyszczykiem. Perky posiada krótkie, blond włosy. Jej sukienka jest różowa z żółtym paskiem przy szyi.

Wersje lalki Edytuj

  • Pierwsza wersja
  • Nowe ubranie
  • Wersja z modułem mowy
  • Księżniczka Perky (nie jest to lalka, a jedynie akcesoria do wcześniejszych serii np. ubranie czy berło)

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Ostrożnie z życzeniami na motorówce z Rico miała ubranie, jakie miała przed odcinkiem Koleje losu prawdopodobnie był to błąd animatorów.
  • Podrywają ją na niby Król Julian i Rico.
  • Występowała w reklamie o Królewnie Perky.
  • Według Shelly ma sarni uśmiech.
  • Parodiuje Barbie.
  • Shelly też miała lalkę. Był to chłopak.
  • "Chłopak" Shelly parodiuje Kena.
  • Gdy do sprzedaży trafiły akcesoria księżniczki, można było kupić lalkę mężczyzny i zamek.
  • Rico udaje, że jest jego dziewczyną.
  • Gdy Panna Perky miała moduł mowy słodkorożca, to mówiła głosem Barbie, którą parodiuje.
  • Możliwe, że samochód pingwinów pochodzi z tej samej serii, co lalka.
  • Rico nazywa ją "Lala", natomiast Julian Carlotta (odc. Kulki Sądowe, Wszystko albo nic).
Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki