FANDOM

Pancernik de Kid (ang. The Amarillo Kid) – pancernik, początkowo wróg pingwinów, który wyzwał na pojedynek golfowy niejakiego Pana Talona (ang. Mr. Tux), którym okazał się być Szeregowy (odc. Pan Talon). W odcinku Podkopany dołek stał się jednak ich przyjacielem, pomagając pokonać świstaki.

Pan TalonEdytuj

Przybywa do zoo, szukając niejakiego Pana Talona (Szeregowego), żeby wyjaśnić jakąś sprawę z przeszłości. Okazuje się, że chodzi o partyjkę minigolfa. Szeregowy postanowił już nie grać, ale Pancernik grozi wysadzeniem zoo. Po emocjonującym meczu de Kid przegrywa i wyjeżdża.

Podkopany dołekEdytuj

Zgłasza się do Szeregowego z prośbą o pomoc. Opowiada im o tym, że założył się ze świstakami o swój pancerz i przegrał. Pingwiny odrzucają jego prośbę lecz Szeregowy, ze względu na jego dobry charakter, postanawia mu pomóc. De Kid chce „pożyczyć” kij z Westchester, wykuty w najgłębszych czeluściach góry Buchacha, by pokonać świstaki. Szeregowy zgadza się myśląc, że potem go odłoży. Gdy próbują go zdobyć, reszta pingwinów spotyka świstaki, które mówią im, że to pancernik ich pokonał i zabrał im wszystko co mają. Wreszcie pingwin i pancernik zdobywają kij, ale świstaki odbierają im go. Okazali się oszustami. De Kid, po pewnym czasie, odbiera im go i odkłada na miejsce. Od tej pory przyjaźni się z pingwinami.

Madagascar logo.png
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki