FANDOM

Ostożnie z życzeniami – piętnasty odcinek drugiego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Prima Aprilis.

Opis odcinkaEdytuj

Szeregowy odkrywa, że fontanna w zoo jest w stanie spełniać życzenia. Skipper twierdzi, że to musi zostać tajemnicą, ale pozwala reszcie oddziału na jedno życzenie. O mocy fontanny dowiaduje się Julian, który rozgłasza to po całym zoo. Prędzej, czy później musi dojść do katastrofy...

Niezapomniane cytatyEdytuj

Julian: Haha! Zawsze Mort mówisz rzeczy głupsze niż twoja matka.
Julian: Chcę nowy stereo bumboksik, cichego wielbiciela, jedwabną piżamę, słomiany kapelusz, żeby móc udawać wieśniaka, kubek z napisem najmądrzejszy król na świecie i... i nowego Maurice'a.
 
Skipper: Jak macie na imię żołnierzu?

Szeregowy: Szeregowy.

Skipper: Jaki macie stopień?

Szeregowy: Szeregowy.

Skipper: Jaki jest port w drukarce?

Szeregowy: Szeregowy!

Skipper: Zdekonspirowano nas. Manewry Delta, Tango, Wiktor. Już! spadają na nich klatki Szlag! A mogłem zarządzić Delta, Tango, Foxtrot.

CiekawostkiEdytuj

  • Zwrot użyty w oryginalnym tytule odcinka („Wishful thinking”) dosłownie oznacza „pobożne życzenia”.
  • Oprócz odcinka O jedną baterię za daleko, jest to jedyny odcinek, który zaczyna się na „O”, i który nie zawiera słowa „Operacja” w tytule.

BłędyEdytuj

  • Rico jeździ na motorówcę z panną Perky z ubiorem, który nosiła jeszcze przed odcinkiem Koleje losu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki