FANDOM

Operacja: Teatr – dziewięćdziesiąty siódmy odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Zamaskowany wichrzyciel.

Opis odcinkaEdytuj

Przez nocne zabawy lemurów pingwiny nie mogą zasnąć, najbardziej dotkliwie czuje to szef, który cierpi na bezsenność. W tym samym czasie w Central Parku codziennie wystawiane są przedstawienia, które z wielkim entuzjazmem codziennie ogląda Szeregowy. Skipper, który z braku snu coraz bardziej traci rozum, zauważając ciągła nieobecność Szeregowego podejrzewa go o bratanie się z wrogiem. Sprawa komplikuje się również, gdy przywódca oddziału myśli, że teksty z przedstawień, które wciąż cytuje mały pingwin są tajnym kodem wroga. W tym samym czasie pingwiny prowadzą negocjacje w sprawie ciszy nocnej z lemurami, które zostają skomplikowane przez jednego z pingwinów...

Niezapomniane cytatyEdytuj

Szeregowy: Był raz taki tekst, pamiętam. "Lepszy mądry głupiec, niż głupi mędrzec" mocne.
Skipper:do ekspresu do kawy Powiedz mi wszystko co wiesz, a to, czego nie wiesz też mi powiedz
Julian: Mam więc z tobą głównie dwa problemy i to dość duże, ty... udawany królu!
Szeregowy:Ty parszywy,niewyględany,bałamutn­y,wiarołomny, smołą z mąką wytapłany POMYLEŃCU!
Skipper: Ciszej z tym jazgotem!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki