FANDOM

Opis odcinka Edytuj

Edek zotaje wybrany na astronautę, który ma polecieć na Księżyc. Skipper uważa jednak, że ten zaszczyt należy się pingwinowi – czyli jemu. Swoją kandydaturę zgłaszają także Kowalski, Rico i Szeregowy. Pingwiny urządzają więc konkurs, podczas którego Kowalski mdleje, Rico wymiotuje, a Skipper nie potrafi wstrzymać oddechu. Zwycięzcą zostaje więc Szeregowy, który w przebraniu małpy leci na Srebrny Glob. Jednak okazuje się, że ma on wrócić na Ziemię dopiero za 25 lat. Reszta drużyny wyrusza na ratunek. Podczas misji Kowalskiemu udaje się nie zemdleć, a Rico wymiotuje tylko jedną rzecz – piłę motorową. Następnie, gdy Skipper ratuje Szeregowego, piła odcina przewód z tlenem Szeregowego. Skipper jest zmuszony oddać mu swój, przez co uczy się wstrzymywać oddech przez dłuższy czas. Pingwiny wracają do domu, jednak przez przypadek lądują na Marsie.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatni odcinek z nazwą operacja.
  • Rico wypluł Morta czyli Mort musiał siedzieć w brzuchu pingwina

Błędy Edytuj

  • Kowalski nie powinien zemdleć w czasie przeciążeń, a Rico wymiotować w nieważkości, ponieważ w poprzednich odcinkach nie było z tym problemu.
  • W wizji Skippera, Szeregowy miał brodę, a reszta pingwinów nie, a przecież są od niego starsi.
  • Gdy pingwiny są w biurze Alice, Skipper rozdarł zdjęcie Edka, a gdy po małpę przychodzą naukowcy, trzymają zdjęcie w całości, choć to mogła być odbitka.
  • Kowalski po wypadku był cały w bandażach, a gdy reszta była w stanie nieważkości, nic na sobie nie miał.
  • Gdy Skipper i Szeregowy wracali na statek, Szeregowy nie miał do butli z tlenem przyczepionej rurki, a w następnym ujęciu już miał.
  • Gdy Rico wypluł piłę łańcuchową, poszła w jedną strone, a gdy Skipper wracał z szeregowym, piła wracała z powrotem.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Kowalski:W kosmosie nie ma grawitacji

Nagle Rico zaczyna wymiotować.

Kowalski:Tylko nie wyżygaj mi tutaj zlewu!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki