Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Operacja: Antarktyda

478stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Opis odcinkaEdytuj

Szeregowy poznaje lamparcicę morską o imieniu Żarłok, która została schwytana przez kłusowników i wywieziona do Nowego Jorku. Postanawia pomóc jej wrócić na Antarktydę, chociaż inne pingwiny nie wyrażają się na temat tego przedsięwzięcia entuzjastycznie. Szeregowy wraz z lampartem morskim płynie na Antarktydę, a po drodze przeżywają dużo różnych przygód. Tymczasem reszta oddziału wyrusza za Szeregowym, by udowodnić mu że lampart morski i pingwin to niedobrana para. Gdy Szeregowy i żarłok docierają na skuty lodem kontynent i nawiązują kontakt z innymi lampartami morskimi. Tata żarłoka jest wdzięczny pingwinowi za uratowanie życia jego córce i zakazuje innym mięsożercom go jeść. Kiedy reszta oddziału przybywa na Arktykę, zostaje schwytana przez lamparty morskie. Jednak Szeregowy oraz jego przyjaciółka uwalniają ich i uciekają. Za nimi natychmiast podąża stado mięsożerców, jednak czwórce pingwinów udaje się uciec, a Szeregowy żegna się z przyjaciółką.

CytatyEdytuj

Kowalski: Tak, na szczęście odpłynęły. Pewnie uznały, że już po nas. Mniej cieszy fakt, że miały rację.
Julian:

Do ŻarłokaTy bezsensowna parówko z płetwami,ty!

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku Skipper przytulił Kowalskiego (bał się lamparta morskiego).
  • Okazuje się, że Julian tworzy piękne rzeźby lodowe.
  • Okazuje się, że Julian tęsknił za Mortem, na dodatek pocałował „lodowego” Morta.
  • Okazuje się, że Rico (kiedyś) jadł pingwininę.
  • Julian chciał przeżyć „zakazaną miłość” z królową wilkołaków.
  • Pingwiny trzęsły się w lodzie mimo, że potrafią przebywać w niskich temperaturach.
  • Klakson w łodzi podwodnej pingwinów gra Jazdę Walkirii Ryszarda Wagnera.

BłędyEdytuj

  • Jeden z lampartów morskich rozbił szybę w łodzi podwodnej pingwinów, lecz w następnej scenie wyrażnie było ją widać (gdy Julian został wystrzelony na ląd).
  • Julian mówił pod wodą, podobny błąd jest w odcinku Nie wolno prześledzić, gdy Rico mówi pod wodą, a reszta pingwinów nie.   

PiosenkiEdytuj

  1. We dwoje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki