FANDOM

Shen's Parents

Ojciec Shena (Shen's father) - był pawiem, a zarazem ojcem głównego antagonisty w filmie Kung Fu Panda 2. Jednak jego imię nie zostało wspomniane.

Ojciec Shen'a był członkiem szlachetnego rodu Pawi, klan ten zasłynął z tego, że wynalazł sztuczne ognie. To właśnie on sprawował władzę w mieście Gongmen. Wraz z żoną bardzo kochał syna, jednak martwił się o niego gdy zauważył, że książę używa ognia do celów destrukcyjnych. Zmartwiony wraz z żoną udał się do wróżbitki, a ta im przepowiedziała, że jeżeli Shen dalej będzie kroczył ścieżką mroku, zostanie pokonany przez wojownika spowitego w biel i czerń. Shen usłyszawszy tę przepowiednię, zaatakował wioskę pand i zabił wszystkich jej mieszkańców (Prócz Po, jego ojca i kilku ocalałych pand). Mimo iż było to dla niego trudne, paw wygnał syna z pałacu.

Wygląd

Był samcem pawia o niebieskich piórach, na czubku głowy ich barwa przybiera kolor granatowy. Pióra na jego ogonie wyglądały jak u każdego pawia. Na głowie znajdował się "pióropusz" równie przepiękny, jak jego upierzenie na ogonie. Odziany był w długie, niebiesko-czerwono-brązowe szaty.

Charakter

Z tego co wiemy bardzo kochał syna, jednak dla dobra mieszkańców Chin, wraz ze swą żoną był zmuszony wygnać go z miasta. Potrafił postawić dobro obcych ludzi, nad dobrem własnego syna. Krótko po jego odejściu, tak bardzo za nim tęsknił, że aż zmarł ze zgryzoty.

Biografia

Kung Fu Panda 2

Pojawia się jedynie na początku filmu Kung Fu Panda 2, gdzie widzimy jak wraz z żoną, zmuszony jest do wygnania syna z pałacu. Ze słów Wróżbitki wiemy że tak bardzo tęsknił za Shenem, że tuż po jego odejściu zmarł ze zgryzoty.

Z jednej z wypowiedzi Shena, możemy wywnioskować iż jego ojciec, pozwalał synowi bawić się na swoim tronie.