FANDOM

Shen's Parents

Ojciec Shena (Shen's father) - był pawiem, a zarazem ojcem głównego antagonisty w filmie Kung Fu Panda 2. Jednak jego imię nie zostało tam wspomniane.

Ojciec Shen'a był członkiem szlachetnego rodu Pawi, klan ten zasłynął z tego, że wynalazł sztuczne ognie. To właśnie on sprawował władzę w mieście Gongmen. Wraz z żoną bardzo kochał syna, jednak martwił się o niego gdy zauważył, że książę używa ognia do celów destrukcyjnych. Zmartwiony wraz z żoną udał się do wróżbitki, a ta im przepowiedziała, że jeżeli Shen dalej będzie kroczył ścieżką mroku, zostanie pokonany przez wojownika spowitego w biel i czerń. Shen usłyszawszy tę przepowiednię, zaatakował wioskę pand i zabił wszystkich jej mieszkańców (Prócz Po, jego ojca i kilku ocalałych pand). Mimo iż było to dla niego trudne, paw wygnał syna z pałacu.

WyglądEdytuj

Był samcem pawia o niebieskich piórach, na czubku głowy ich barwa przybiera kolor granatowy. Pióra na jego ogonie wyglądały jak u każdego pawia. Na głowie znajdował się "pióropusz" równie przepiękny, jak jego upierzenie na ogonie. Odziany był w długie, niebiesko-czerwono-brązowe szaty.

CharakterEdytuj

Z tego co wiemy bardzo kochał syna, jednak dla dobra mieszkańców Chin, wraz ze swą żoną był zmuszony wygnać go z miasta. Potrafił postawić dobro obcych ludzi, nad dobrem własnego syna. Krótko po jego odejściu, tak bardzo za nim tęsknił, że aż zmarł ze zgryzoty.

HistoriaEdytuj

Kung Fu Panda 2Edytuj

Pojawia się jedynie na początku filmu Kung Fu Panda 2, gdzie widzimy jak wraz z żoną, zmuszony jest do wygnania syna z pałacu. Ze słów Wróżbitki wiemy że tak bardzo tęsknił za Shenem, że tuż po jego odejściu zmarł ze zgryzoty.

Z jednej z wypowiedzi Szena, możemy wywnioskować iż jego ojciec, pozwalał synowi bawić się na swoim tronie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki