FANDOM

Historia Edytuj

Jest to wróg pingwinów. Pracuje dla miejskich służb weterynaryjnych, ale został z nich zwolniony w trzecim sezonie. Nienawidzi pingwinów. W odcinku Kici, kici chciał złapać Maxa, ale mu się to nie udało, dzięki podstępowi pingwinów. Od tamtej pory próbuje się na nich zemścić.

W Kolejach Losu złapał pingwiny i chciał udowodnić ludziom, którzy mu nie wierzyli, że ma rację. Pingwiny mu uciekły, ale on się nie poddawał zrobił swoim vanem dziuro do kanałów aby je złapać. Van został zniszczony przez rozkręcenia kół od samochodu. Gdy ptaki były przed ZOO on je chciał złapać. Ptaki uciekły do kanału, ale oficer był przed nimi. Gdy już były złapane, Rico wypluł piłę która przecięła rurę. Z rury wypadła lalka i przewróciła X na którego wyleciały ścieki. Później został aresztowany za zniszczenie miasta i budkę z Hod Dogami.

W kolejnym odcinku czyli Robaki Atakują był dezynfektorem i miał pozbyć się karaluchów. Gdy zastał pingwiny zostały złapane oprócz Szeregowego który z pomocą karaczanów pozbył się X'a.

Teraz jest szefem ZOO ponieważ pingwiny wysłały Alice na wakacje. Pingwiny nie mogą się wydostać z ZOO ponieważ, jest 1 krok przed nimi. Pingwiny wyleciały swoim wynalazkiem, ale on postanowił się zemścić najlepiej jak to możliwe. Kowalskiego i Rico zrzucił, lecz Szeregowy został i był w pułapce. Naszczęscie Skipper go zaatakował i spadł na taksówke, i pojechał.

Mała stopa jest na wolności i niszczy miasto. X interesuje się tym więc postanawia ją schwytać. Pingwiny odgrywają się i wchodzi do więzienia dla zwierząt oraz ośmiesza go w telewizji.

Ponieważ został zwolniony z miejskich służb weterynaryjnych, zatrudnia się jako rybak. Łapie pingwiny i zawozi je do schroniska. Pingwiny uciekają, a on niszczy radiowóz i lampę.

Został trafiony wynalazkiem Kowalskiego przez co stał się miły dla pingwinów. Gdy detektor się psuje znowu jest zły.

Skipper i Marlenka grasując po parku zostają przez niego złapani, a Rico z Kowalskim wpadają w pułapkę. Szeregowy rusza im na ratunek. X próbuje go złapać jednak nie udaje mu się to i zwierzęta zostają wypuszczone.

Widzimy go na rynku Nowego Jorku, gdzie krzyczy, że miał racje co do pingwinów.

Zdolnosci Edytuj

Najbardziej utalentowany i mściwy człowiek jakiego pingwiny widziały. Umie rozpoznać przez zapach jakie to zwierze. Bardzo dobrze obsługuje gadżety i bronie które ma przy sobie.

Ciekawostki Edytuj

  • Matka nie zdradziła mu jego prawdziwego imienia, bo jest ono ściśle tajne.
  • Jest nazywany przez opinię publiczną Panem pingwinem.
Madagascar logo
Media:

Postacie:
Miejsca:
Przedmioty: