FANDOM

Niewidzialny wróg – trzynasty odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Król Maurice pierwszy.

Opis odcinka Edytuj

Skipper szkoli pingwiny z zawiązanymi oczami, aby zaufały swojemu instynktowi. Kowalski ma z tym problem, ponieważ nadmiernie myśli i analizuje każdą sytuację. Tymczasem przeniesieni zostają do zoo nowi sąsiedzi, których nikt jeszcze nie widział. Marlenka wraz z Mortem postanawiają ich przywitać kwiatami i ciastem. Pingwiny uważają jednak, że najpierw trzeba zbadać nowych sąsiadów. Marlenka nie słuchając ich, idzie przywitać nowych. Na ich wybiegu jest bardzo ciemno. Nagle coś podobne do języka porywa Morta. Marlenka zaczęła uciekać. Dotarła do bazy pingwinów i opisała im wszystko. Pingwiny wchodzą na wybieg nowych sąsiadów. Wraz z Marlenką próbują ich złapać.

Ciekawostki Edytuj

  • Widać, że Maurice potrafi pięknie malować i zna język kameleonów.
  • Skipper twierdzi, iż zna lokalizację Atlantydy.
  • Julian na obrazie wygląda jak rzymski legionista.
  • W tym odcinku pierwszy raz pojawiają się Kameleony.
  • Początkowo, w polskich emisjach, karta tytułowa była pomijana. Tak samo było z odcinkiem Król Maurice pierwszy, Ali-lokator i Gołębie serce.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Julian: Do Maurice'a Co Mort robi na moim portrecie? Zamaż go, zanim oczy przesiąkną mi jego smrodem. Do Morta Przez ciebie nadal śmierdzą mi oczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki