FANDOM

Nie wolno prześledzić - dziewięćdziesiąty dziewiąty odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Operacja: Zmień sąsiada.

Opis odcinkaEdytuj

Skipper kończy składanie swojego modelu statku, lecz nie odnajduje ostatniej części w pudełku. Chce się za to zemścić na producentach. Szympansy odczytują z opakowania, że to wcale nie jest brakująca część, lecz dziura, która była przyczyną zatonięcia statku. Pingwiny postanawiają odszukać go, ponieważ dowiedzieli się, że znajdują się tam dojrzałe śledzie. Oczywiście znajdują ładunek i zjadają go. Skipper, Kowalski i Szeregowy zjedli wszystko, a Rico nie spróbował ani jednego. Potem okazuje się, że zjedzenie śledzika może spowodować rybopatię. I tak się stało. Wszyscy trzej zachorowali i nie mogą zjeść żadnej ryby w ciągu doby. Rico musi powstrzymać towarzyszy od zjedzenia ryb, lecz to nie jest takie proste…

CiekawostkiEdytuj

  • Skipper krzyczał, mówiąc przekleństwa (w oryginalnej wersji były to ocenzurowane, zagłuszone przekleństwa, zaś w polskiej wersji były to jedynie ostre słowa).
  • Rico mógł mówić pod wodą, podczas gdy inne pingwiny musiały mieć zamknięte dzioby, by się nie udusić.

Niezapomniane cytatyEdytuj

Skipper: FUZJA, MUSZKIET, STRYCHNINA, CYKUTA, ZASKROŃCE, PODAGRA, MORAWA!!!
Szeregowy: Ja i tak słyszałem.
Kowalski: Wielkie nieba, norweski śledzik był najwyraźniej zbyt dojrzały!
Rico: Nie ma ryby!
Rico: Zatrzymaj ciężarówkę!
Rico: Żadnych ryb!
Rico: Co to, jakieś jaja?!
Skipper: Nauczyliśmy się dzisiaj czegoś na temat nieziemskiego łakomstwa... Rico wyrywa mu rybę, chwilę się nią bawi i w końcu połyka... że to działka Rico.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki