FANDOM

Sąsiad z księżyca – szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Sąsiad z księżyca.

Opis odcinka Edytuj

Marlenka zostaje obudzona przez straszne dźwięki dochodzące z kanału. Pingwiny muszą odkryć ich przyczynę. W tym celu nadsłuchują pokój Marlenki, gdy zapada noc, okazuje się że Marlenka chrapie. Pingwiny myślą że to ona boi się swojego chrapania. Ale w kanałach rozlega się przerażający dźwięk. Skipper i Marlenka schodzą do ścieków i widzą czarna oraz mroczną postać, podobna do potwora. Gdy postać wychodzi z cienia, okazuje się, że to aligator  o imieniu Rysiek. Tak, czy inaczej ryczał przerażająco bo bał się chrapania Marlenki. Po chwili rozmowy pingwin i wydra dowiadują się, że kiedy Rysiek dorastał, ludzie go wyrzucili do ścieków bo nie chcieli go dłużej utrzymywać. Na koniec Julian przychodzi do wybiegu wydry żeby sprawdzić, czy wypędził ducha. Na widok aligatora ucieka w popłochu.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Julian: Najwyraźniej pojawił się nowy duch, albowiem starego przepędził już wasz Król, to jest ja.

Skipper: Te twoje pląsy i śpiewy są guzik warte.

Julian: A, a twoje są. Nie nie są, a więc zamilcz.

Rysiek: Co jest nie tak z tym gościem w głupiej czapce?

Piosenki Edytuj

  1. Won mi w wykonaniu Juliana i Maurice'a.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku pierwszy raz pojawia się Rysiek.
  • Pierwszy raz Julian i Maurice śpiewają w serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki