FANDOM

Mruk (ang. Branch) –główna postać filmu ,,Trolle". Jest on Wnukiem Babuni Rosiepuff. Jest również partnerem życiowym Królowej Trolli - Poppy.

W angielskim dubbing'u głosu użyczył mu Justin Timberlake, natomiast w polskim – Piotr Bajtlik.

Streszczenie

Mruk jest opętany manią przetrwania i żyje w ciągłym strachu przed atakiem Bergenów. Jest jedynym Trollem w wiosce, który nie tańczy, nie śpiewa i nie przytula się – cały czas i energię poświęca na przygotowywanie się na najgorsze. Wieczna wesołość pozostałych doprowadza go do szału – czy tylko on w tej wiosce jest normalny? Będzie musiał stawić czoło wyzwaniu i pokazać swoją naturę Trolla, czyli zacząć tańczyć i śpiewać. Czy u boku Poppy pozna co to radość?

—Oficjalna strona filmu

Wygląd

Przez większą część filmu jest ukazany jako postać o szarej skórze i czarnych włosach. Jego nos jest szaro-fioletowy, a jego oczy są niebieskie. Nosi kamizelkę wykonaną z zielonych liści oraz krótkie niedbale wykonane szorty. Podobnie jak inne Trolle ma po cztery palce u nóg i rąk. Prawie zawsze marszczy brwi.

Po przemianie ma jaskrawo błękitną skórę oraz błękitne włosy. Jego oczy rozjaśniły się, jego nos stał się jasnopurpurowy. Na jego twarzy pojawiły się piegi, a jego policzki stały się lekko różowe.

Jako dziecko wygląda identycznie, jak podczas większej akcji filmu. Jest tak samo ubrany, lecz ma inne kolory skóry i włosów.

Galeria

Zobacz też

Trolle Wiki
Media:
TrolleTrolle 2
Postacie:
PoppyMrukHarperDJ ZuzaSatyna i SzenilaBrydziaKról GryzekKucharkaCreekKról Gryzek IIDużyKról PeppyCooperGwidon DiamentSmykKuferFutrzakMoxie DewdropAspen HeitzMandy SparkledustBabunia Rosiepuff
Miejsca:
BergenowoDrzewo TrolliBunkier MrukaTrollowiceWioska Trolli
Przedmioty:
Bransoletki Trolli