Fandom

DreamWorks Polska Wiki

Miłość boli

481stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Miłość boli - osiemdziesiąty szósty odcinek serialu Pingwiny z Madagaskaru. Emitowany jest wraz z odcinkiem Dyrektor X.

Opis odcinkaEdytuj

Pingwiny postanawiają zdobyć przepyszną sałatkę z tuńczyka. Podczas misji Szeregowy odnosi liczne obrażenia. Reszta drużyny podrzuca go do weterynarza. Tam, najmłodszy żołnierz poznaje piękną pielęgniarkę, Shawnę, w której się zakochuje. Po pewnym czasie zostaje wypuszczony z kliniki, tęskni jednak za opiekunką. Decyduje się, więc na ponowną próbę zdobycia sałatki, przed rozpoczęciem misji zostawiając na samego siebie "pułapki", po wpadnięciu oczywiście trafia do uroczej lekarki. Pingwiny zauważają, że ktoś czyha na zdrowie Szeregowego i oskarżają o to Rico. Wkrótce odkrywają, że to sama ofiara wypadków jest ich sprawcą. Postanawiają zabrać Szeregowego z powrotem do bazy, lecz Shawna nakrywa ich na tej czynności. Niestety, wysnuwa z całej sytuacji błędne wnioski i myśli, że reszta grupy znęca się nad jej podopiecznym. Zarządza więc odizolowanie go od reszty grupy. Stwierdza, że Skipper, Kowalski oraz Rico cierpią na ptasią, szaloną grypę, toteż zamyka ich w klatce i decyduje się na zrobienie im zastrzyku. Szeregowy wykorzystuje tę sytuację i udaje, że on również choruje, po czym straszy kobietę swoją śliną. Po wyjściu młodej weterynarki z pomieszczenia najmłodszy pingwin uwalnia przyjaciół z "więzienia" i przeprasza ich, a Skipper (pod działaniem znieczulenia) mówi mu, że chce, aby ten był szczęśliwy. Ostatecznie jednak Szeregowy powraca do oddziału i zapomina o Shawnie.

Niezapomniane cytaty Edytuj

Szeregowy: Ze zdziwieniem Nie rozumiem, czemu ludzie wyrzucają starego tuńczyka? I co to w zasadzie ta salmonella?
Shawna: Dobrze, że jeszcze na mnie nie napluł...
Skipper: do Szeregowego Który z nas nie zwariował dla panienki? Kowalski i Rico podnoszą skrzydła A Gwatemala? Rico opuszcza skrzydło Delfinica Doris...? Bo każę wam pokazać ten tatuaż.
Kowalski: I co ma nas to... hello, mamusiu! Jestem motylkiem pięknym i zwiewnym!
Kowalski: Co?! Nie będzie tuńczyka?! ...to znaczy... Szeregowy ma kłopoty?

Inne informacje Edytuj

  • Okazuje się, że Rico, zanim posiadł lalkę Perky, zwariował dla prawdziwej dziewczyny, niejakiej Gwatemali.
  • Rico ma talent wokalny, jednak drugi wyraz, który wyśpiewuje jest zazwyczaj wypowiadany np. (śpiewa) Weeeeź!( mówi) tort!
  • Zastrzyk podziałał na Kowalskiego tak mocno, że mówił, jakby był pod wpływem alkoholu (podobnie jak na Skippera).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki